Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg på "foreslåede sider i Facebook"?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

blandt min målgruppe, naturligvis, gerne konkrete "grupper" om muligt.

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bernt Elkjær:


Hvis du vil ramme din målgruppe præcist, så skal du nok betale for annoncer.

Helt enig!

Facebook er jo et fantastisk sted, hvor alle folk er, og hvor det er super enkelt at ramme selv de smalleste målgrupper! Så - find ud af, hvem din præcise, super knivskarpe målgruppe er og send derefter ting i deres retning.

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en kommerciel taktik er organisk trafik fra facebook den sværeste vej. Du kan ikke "stole på" deres algoritme. Annoncering er den eneste taktik på facebook der giver forudsigelige og stabile resultater.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere har nævnt, så er det meget random og det er kun Facebook som ved helt præcis hvordan algoritmen virker for disse forslåede sider. 

Hvis du tværtimod skulle ønske at kunne påvirke din eventuelle rækkevidde på Facebook, så kan du prøve kræfter med annoncering på Facebook. Facebook tilbyder en masse forskellige muligheder, og et par af dem har vi skrevet om på vores site - men ellers kan du også finde en lidt større oversigt hos AdEspresso som er en officiel FMP (Facebook Marketing Partner). 

Facebook tilbyder selv en hjælpende hånd til at lære mere om hvordan du annoncerer på Facebook, og brugen af deres værktøjer. De har bl.a. en god hjælpesektion som findes på deres site, ellers har de udviklet Blueprint som er deres officielle e-learning platform med over 50 moduler, som alle er gratis.

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange råd.

Problemet er at jeg for et givet produkt har en meget lille gruppe potentielle kunder, som til gengæld er meget modtagelige for produktet, så generelle reklamer på Facebook bliver svært. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)