Hej Aminoer, det trykkeri jeg havde en aftale med, omkring tryk på mit tøj, har brændt mig af. Er der en der kan hjælpe med at løse denne opgave: Geografisk placering, 2800 Kgs. Lyngby eller 2600 Glostrup eller i nærheden af disse byer. Færdig trykt til torsdag den 11/8 2016. Tøjer er træningstøj af mærket Under Armour. - 7 t-shirt, tryk af stort logo ryg og lille logo bryst - 1 hættetrøje tryk af stort logo ryg og lille logo bryst - 2 langærmede trøjer tryk af stort logo ryg og lille logo bryst - 4 t-shirts, tryk af 2 store logo ryg, to små logo bryst, 2 x stor tekst ryg og 2 x lille tekst bryst - 2 polo shirts tryk af stort logo ryg, lille logo bryst - 1 hættetrøje tryk af 2 store logo ryg, to små logo bryst, 2 x stor tekst ryg og 2 x lille tekst bryst - Muligvis 1 hættetrøje og 3 t-shirts med stort logo ryg, lille logo bryst, 2 x stor tekst ryg og 2 x lille tekst bryst Kan du hjælpe med denne opgave, så send mig gerne en mail på info@motk.dk , og gerne med pris på opgaven. På forhånd tak. Benny |
Hej benny
nu kan jeg ikke nå det.sælger du de tøj eller er til en klub.næste gange hvis du har brug for tøj og tryk.så jeg kan fremstille og tryk på med god pris.
fordi vi har vores fabrik.
du kan altid kontakt mig på skytrack771@gmail.com. jeg bor i hillerød.
mvh
malik