Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Machine learning konsulenthus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Ambolt ivs Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en nyuddannet datalog i Aalborg som sammen med to andre dataloger er ved at starte et konsulenthus hvor vi vil lave machine learning for virksomheder. Vi starter for alvor ud nu her i august og vi har fået lavet et website (www.ambolt.io).

Egentlig er vores største problem at vi ikke ved hvordan vi lander kunder. Min metoder indtil videre er at skrive mails eller forbinde over linkedIn og fortælle virksomheder hvad vi kan gøre for dem, men det har ikke givet udbytte endnu.

Så mit generelle spørgsmål er egentlig om der er nogen der har tips til os. Vi er nørder - ikke salgsfolk, så det er selvfølgelig en læringsproces. Hvis nogen er interesseret i et samarbejde eller en kontrakt, vil vi meget gerne snakke også.

Machine learning, til dem der ikke ved det kan bruges til prædiktion af fremtiden vha. historisk data. f.eks.

- Produkt anbefalinger

- Fraud detection

- Spam detection

- Beslutningsstøtte

og meget meget mere

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:03

Fedt, jeg er selv datalog og har eksperimenteret med både regression og neurale netværk.

Når i henvender jer til kunder er det vigtigt at i taler et sprog de forstår. De har måske aldrig hørt om machine learning, så fortæl dem hvordan i kan skabe værdi for dem.

Held og lykke med jeres virksomhed.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 25. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Ambolt ivs Skrevet kl. 14:02

PashminaWear:

Fedt, jeg er selv datalog og har eksperimenteret med både regression og neurale netværk.

Når i henvender jer til kunder er det vigtigt at i taler et sprog de forstår. De har måske aldrig hørt om machine learning, så fortæl dem hvordan i kan skabe værdi for dem.

Held og lykke med jeres virksomhed.

/Nicolai

Det er godt at høre Nicolai, vi synes også at det er super spændende. Det er helt klart vores overbevisning at ML kommer til at forandre rigtig mange sektorer.

Tak for tippet, vi prøver også ofte at give dem forslag til hvad vi kan tilbyde med, men hvis vi ikke ved hvad data de har kan det være svært at konkretisere.

Mvh.

Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)