Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyringssystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har købt et større parti varer og til det parti alene skal vi have et lagerstyringssystem. Der er ialt 800.000 stk varer (ca 500 paller) fordelt på ca 900 forskellige varenumre som skal opdeles i 13 forskellige varetyper. Varebeskrivelsen på hver enkelt vare skal kunnne trækkes ud i dansk, tysk eller engelsk. Vi ønsker et system hvor vi kan søge efter varelokation på forskellige måder: Selvfølgelig når jeg taster et varenummer skal jeg kunne se på hvilken pallenr. varen findes, men jeg skal også kunne søge på palle nr 233 og så kunne se hvad indholdet er deri. Jeg skal kunne søge på varetype 3 og se på hvilke pallenumre de findes. Altså et system hvor der kan søges og udprintes lister på kryds og tværs af søgekriterierne. Jeg overvejer selv at lave det i excel men håber på at nogen kender et, gerne gratis, fancy system der er lige til at downloade. Idag kører vi alt i e-conomics der desværre ikke rummer de de ønskede søgemuligheder Er der nogen der kender et system? vh/Jan
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at jeg kan finde et system til dig. Det vil dog tage at par timer at finde det rette ud fra et par ekstra detaljerede beskrivelser. Hvis du er interesseret i at betale konsulenttimer for dette, kan du bare kontakte mig.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jan,

Hvordan forventer du brugen af det system vil blive? Er det noget mange mennesker skal bruge dagligt, som et vigtig redskab i deres arbejdsdag? 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Japping - ring lige 9834 2332

Casper - Som udgangspunkt er det kun mig der skal bruge systemet og kun i ½ års tid, så skulle alle varer gerne være solgt. Og da det er udgåede varer, kan vi ikke købde dem igen. Så behovet er kortvarrigt.

 Mvh/ Jan

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv www.inventorybuilder.com

 jeg kan evt godt lave  nogle flere søgemuligheder...

 

og det er da nok til at betale ;)

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - ville blot se om det kunne betale sig med at udvikle et skræddersyet system. 

Held og lykke med det! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)