Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du IT kompetencerne og har en smule tid ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Henrik og har udviklet et forretningskoncept på tværs at Danmark og Sverige og til det søger jeg en partner.

Det er et niche koncept, hvilket afspejles i indtjenings delen, som nok ikke kan overstige kr. 100.000 pr. måned, ud fra de områder jeg har sat - men til gengæld er tidsforbruget lavt.

Min forventning er at du har styr på enkel programmering, design flair til opbygning af  hjemmeside samt har forretnings forståelse og har du viden om online markting på sociale medier er det bare super.

Målgruppen er omkring 40 svenske virksomheder, hvilke jeg tager mig af. Fælles for virksomhederne er at de alle har et markant behov for det konceptet kan tilbyde og det positive er at virksomhederne ved at de har behovet.

Behovet stiger i takt med at finanskrisen kommer ud af drift ...

Et lille eksempel på deres behov er, at i Lørdags skrev jeg til en regionschef for et større svensk firma og forklarede konceptet.  2 timer efter fik jeg et personligt svar, om at han gerne ville tale med mig i midten af august, da han p.t. var på ferie.

Positivet er også at middelbart er der ingen konkurrenter på markedet og positivt er også at projektet kan startes op uden nævneværdig investering.

Sidst og ikke mindst, så har jeg selv indsat grænserne / mulighederne for konceptet, men jeg er ikke i tvivl om at disse kan udvides betragteligt når der bliver åbnet op og kan se den virkelige verden.

Hilsen fra Henrik

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:57

Hej igen

Vil blot nævne at jeg har modtaget nogle p.m. og jeg har forsøgt at besvare i den takt.

Takker for disse

/ Henrik

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 22:11

Hej Henrik 

Kan du skrive lidt mere om det ? Så det ikke lyder som pyramidespil:)

Jeg har kompetencerne, men forventer ikke en indtjening på 100.000 haha - mindre kan gøre det;)

Dbh Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)