Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test og feedback ville gøre os glade!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Vi er tre i virksomheden Leepio, som skal formidle studierelevante jobs på opgavebasis. Vi har bygget vores MVP, www.leepio.dk, og søger derfor feedback på konceptet, bruger venligheden og ''ease-of-use''.  Vores USP er at vi autogenerer ansættelseskontrakter så der er en større sikkerhed mellem studerende og arbejdsgiveren, samt at det er en one-stop-shop, for at finde en studerende. 

Vi har nu testet internt, med de andre på kontoret her i Aalborg, og søger derfor nu at der kommer lidt flere øjne på den. 

Vi er meget modtagelige overfor al kritik, hvad end det er et komma eller en ide til en feature. 

På forhånd tak! :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Grafisk er hjemmesiden super flot, synes jeg.

"Vi har en no cure - no pay betaling, som foregår på basis af dit jobopslag. Det vil sige, at hvis du mod forventning ikke skulle finde den studerende, du ønsker til dit job, skal du ikke betale en krone. Finder du en studerende, du ønsker at ansætte, tager vi 10% af lønnen i kommission for matchet. Hvis du opretter et studiejob, der tager 10 timer at udføre til 100 kr. i timen, bliver de samlede omkostninger 1000 kr. Derfor vil vi da fakturere din virksomhed 1000 x 0,10 = 100 kr. Det betyder også, at du frit kan bestemme dit budget. Dette eksempel er ekskl. moms.".

Dette tror jeg er rigtig vanskeligt. Jeg har selv overvejet samme metode med min jobportal, men hvad stopper virksomheden og den studerende for at opdage hinanden gennem jer men "mødes" uden for jeres portal.... Den mulighed er der desværre... Hvorfor ikke lade folk betale ved kasse 1, og så kan der være mange faktorer, der spiller ind, hvis de ikke finder det, de søgte. 

Held og lykke. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne tjekke hvad det er for et cms system med pagescore er ikke særlige god https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ på hver links står hvor der er fejl på siden , fejlene gør siden nedvurdere især på google især dem som på google med mobil den pagescore er meget lav 

få mere tekst generelt på siden hvis ikke forsiden så lav en nyheds blog på siden lav mindst 5 undersider med 500 ord det er ideelt i optimering processen husk brug en overskrift h1 og underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5

titlen forsiden husk mindste 40 tegn gerne op til 60 tegn og meta beskrivelsen 120 tegn til 160 tegn og alle undersider jeg tjekkede mangler titler og meta beskrivelser 

alle billeder mangler titler og al tekst på siden  jeg tjekkede 

der mangler en del likes facebook på siden og google plus er også en god ide 

jeg vil ikke anbefale synelige mail på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Det var meget nyttig viden!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht no cure no pay: Det er der som sådan intet der gør. Vi ved ikke om virksomhederne vil gøre det. Af de vi har talt med er det ikke indtrykket. 

Vi vil ikke gøre et problem ud af noget som vi ikke ved bliver et problem :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)