Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på DBA

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/28/2006 11:02:37 AM Forfatter: STATEMENT

Matt, det kan være at du kan nikke genkendende til følgende. Da Eniro kom med deres første gule bog i '99 brugte jeg lidt til nogle erhvervsopslag.  Jeg ringede bl.a. til een, som havde lukket sit firma fire år tidligere. Enten var det en smutter for Eniro eller også havde de kopieret en gammel TeleDanmark bog... Der var flere andre opslag som også var behæftet med fejl.

Ja det kan du tro... og en masse andre sjove ting !!

Med hensyn til måling, så regner jeg da ikke med at der er nogen forretningsdrivende med respekt for sig selv der ikke måler effekt af sine medier?

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:32

Ang. annocering på DBA.dk

Vi har selv i flere år brugt både DBA.dk og GulGratis.dk som annoncering som fin succes.
Dog er det meget forskelligt hvor effektivt der har været.
Normalt kører vi galleri-annoncer (Koster ca. 2000+ moms) pr. måned for den type som vi har valgt.
I feb. 06 forsøgte vi med en stor banner til ca. 8000 kr, men den gav faktisk mindre henvisninger end galleri-annoncen.
DBA.dk oprettete den via et søgeord, hvor de efter efter udsagn skulle have 100.000 eksponeringer på .

Så det er utrolig meget at gøre med hvordan annoncen fanger mht. indhold osv.

Har også forsøgt på mange andre medier. F.eks. Kelkoo ;(((( ca. 5K om måneden , for ca. 20 henvisninger som blev til order ;(

Venligst,
Thomas

Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:37

Hej Igen,

Tak for de mange konstruktive svar. Det er fantastiske med sådanne et forum.

Vi fik logget DBA til at give os en prøve periode på 3 måneder i stedet for de normale 6 måneder. Det er vi meget glade for. Vi få kun meget få besøgende gennem denne reklame. Det har ind til nu absolut ikke været pengene værd.

Jeg tror jeg vil konkluderer følgende:
Som med så meget andet, skal man vælge sine reklamemedier ud fra, hvilke produkter man har og hvilke kundegruber man sigter mod.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:13
I stedet for at købe tekst link ala googel eller banner vil jeg kraftigt anbefale deres top annoncer. Jeg har købt 2 stk af dem til at fremme opmærksomheden af min nystartede pris portal. Det koster ca 1000,- + moms at have en sådanne en, og der kan max være 3 af slagsen i hver kategroi.

De to vi har genere ca 120 klik pr dag eller ca 3600 hvilket i mine øjner er en ganske fin pris og vi er meget tilfredse.

Reklamen kan ses under nokia eller samsung under telefoner.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)