Dato: 2/28/2006 11:02:37 AM Forfatter: STATEMENT
Matt, det kan være at du kan nikke genkendende til følgende. Da Eniro kom med deres første gule bog i '99 brugte jeg lidt til nogle erhvervsopslag. Jeg ringede bl.a. til een, som havde lukket sit firma fire år tidligere. Enten var det en smutter for Eniro eller også havde de kopieret en gammel TeleDanmark bog... Ja det kan du tro... og en masse andre sjove ting
![]() Med hensyn til måling, så regner jeg da ikke med at der er nogen forretningsdrivende med respekt for sig selv der ikke måler effekt af sine medier?
|
Ang. annocering på DBA.dk
Vi har selv i flere år brugt både DBA.dk og GulGratis.dk som annoncering som fin succes.
Dog er det meget forskelligt hvor effektivt der har været.
I feb. 06 forsøgte vi med en stor banner til ca. 8000 kr, men den gav faktisk mindre henvisninger end galleri-annoncen.
DBA.dk oprettete den via et søgeord, hvor de efter efter udsagn skulle have 100.000 eksponeringer på .
Så det er utrolig meget at gøre med hvordan annoncen fanger mht. indhold osv.
Har også forsøgt på mange andre medier. F.eks. Kelkoo ;(((( ca. 5K om måneden , for ca. 20 henvisninger som blev til order ;(
Venligst,
Thomas