Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tekst på hjemmeside gav sur smiley og en bøde på 7.000 kr.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke om det har været nævnt i tråden, men tv2 har også fokus på sagen, hvor Nøddebazaren har været ude for lignende bøde: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-29-mads-chokeret-over-boede-fra-foedevarestyrelsen-oven-i-kommer-gebyrer-paa-3550-kr?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social

Det fremgår af tv2's artikel at du er blevet anmeldt af en konkurrende virksomhed. Alt andet lige, er det nok nu du skal være hurtig og tage kontakt til TV2 og melde dig på banen, for evt. at få lidt mere PR ud af sagen ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26

Tobias M:

Ved ikke om det har været nævnt i tråden, men tv2 har også fokus på sagen, hvor Nøddebazaren har været ude for lignende bøde: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-29-mads-chokeret-over-boede-fra-foedevarestyrelsen-oven-i-kommer-gebyrer-paa-3550-kr?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social

Det fremgår af tv2's artikel at du er blevet anmeldt af en konkurrende virksomhed. Alt andet lige, er det nok nu du skal være hurtig og tage kontakt til TV2 og melde dig på banen, for evt. at få lidt mere PR ud af sagen ;)

Det er hårdt at være iværksættere og ikke kender alle reglerne , men der er bare mange regler i danmark og dem skal man sættes sig ind og de mennesker der ikke ved nok rammes af dette , der burde være mere rådgivning end jagt på de der ikke ved alt , rådgivning ville gøre det lettere at starte op som iværksættere for dem som ikke ved alt reglerne 

Mange der ikke ved alt omkring love regler , er nogle gange de bedste til deres erhverv , men reglerne og kender pargaffer er tit vigtigere at vide en masse om 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kruså
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 23
Fra  BLS Support Skrevet kl. 20:56

Nu er problemet bare sådan at reglerne er ikke ens for alle Hans.

Vi kan bruge Arla som eksempel, de kan frit anprise deres tekster og endda nogle af dem fuldstændigt falsk anprisning. Men de bliver ikke straffet.

Og her er det så fødevarestyrelsens egne ord forklare hvorfor: "Arla har dyre jurister, som kender til ALT vedrørende EU og DK lovgivning på dette område, de har råd til at hyre mennesker som har et speciale herunder og derfor ved nøjagtigt hvordan det skal skrives"

Så hvornår er det fair?

Jeg vedkender mig at teksten ikke skulle være på siden, det er ikke det snakken går på, snakken går på om det er retfærdigt en harmløs tekst, som ikke har eller kan gøre nogle syge, skal straffes med den største straf fra dag 1, når virksomheden overholder alle andre krav der er og 4 dage forinden havde fået en glad smiley.

Jeg mener en indskærpelse eller advarsel havde været på sin plads.
Specielt fordi at jeg rettede det straks mens jeg talte med vedkommende fra fødevarestyrelsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Derfor burde nødder kunne forebygge udvikling af kræft

und so weiter.....

citatet er fra den linkede tekst

Hvis det ikke hører under bondefangeri/ ulovlig anprisning - Det er ikke så uskyldigt som det skal give sig ud for.

Men så får man da bare lige et nyt cvr nr :D

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47138
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13

Jan Deleuran:

"Derfor burde nødder kunne forebygge udvikling af kræft

und so weiter.....

citatet er fra den linkede tekst

Hvis det ikke hører under bondefangeri/ ulovlig anprisning - Det er ikke så uskyldigt som det skal give sig ud for.

ja - jeg syntes jo de første udsagn med at der var C vitamin i et bær osv, lød ret uskyldige - men det her er jo så klart brud - så tak Jan for lidt klarhed
Vi lider nok som det er, under anprisninger af alm ting der kan forebygge udvikling af kræft, slidgigt, prostata og hvad ved jeg, så ret klart der skal være konsekvens

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)