Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiegruppe - persondataforordring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du allerede ved, så træder den nye persondataforordring i kraft om mindre end 2 år. Og efter som 20.000.000 euro trods alt er penge, så ville jeg blot høre om der er nogen som er interesseret i at udveksle ideer og viden.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang med at skimte det igennem , en udveksling af information omkring det vil jeg gerne deltage i 

Indtil nu er det meste information rimmeligt sparsomt ud over diverse nyheds artikler eller er der lige nu kun EU portalen at hente eksakt viden i og den kan mildest talt være noget tung at danse med 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan begynde her:

https://www.version2.dk/artikel/ny-persondata-vejledning-skal-hjaelpe-danske-virksomheder-med-undgaa-giga-boeder-786253

Se pdf-filen.

Alle som har et papir på opslagstavlen med et par navne på personer bør nok kigge tingene igennem........

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skriv kender jeg godt :-)  , det der interessere mig specielt omkring den nye data forordning, er at klar lægge om det skal være en del af min fremtidige portefølje at tilbyde kunder hjælp til at overholde og dokumentere at de lever op til denne

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib:

Det skriv kender jeg godt :-)  , det der interessere mig specielt omkring den nye data forordning, er at klar lægge om det skal være en del af min fremtidige portefølje at tilbyde kunder hjælp til at overholde og dokumentere at de lever op til denne

Hvis du har et firma - så skal du kende forordningen, specielt når der kan gives gigabøder. Jeg har svært ved at forestille mig, at et firma ikke har registeret persondata... Det er ikke kun webshops mm som kender privatkundernes navne eller navne på personer i et firma...

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender den allerede nok til at kunne håndtere min egen lille biks ;-)

Jeg tror vi tænker over det på forskellige plan

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på:

- Mit eget firma.

- Mine kunders firmaer.

- På evt nye kunder med problemer med den nye forordning.

Det er vel det, som du også tænker på.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker ikke på mit eget firma det skal jeg nok få styre på (det skulle ikke lyde for overmodigt ;-))

Jeg kan se vi er i samme branche

Det jeg tænker på er muligheden for udviklingen af et platform/hjælpe værktøj til de lidt mindre de virksomheder der f.eks ikke har en egen it afdeling


Men måske det er bedre med en pm besked hvis du har interesse

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib:

Tænker ikke på mit eget firma det skal jeg nok få styre på (det skulle ikke lyde for overmodigt ;-))

Jeg kan se vi er i samme branche

Det jeg tænker på er muligheden for udviklingen af et platform/hjælpe værktøj til de lidt mindre de virksomheder der f.eks ikke har en egen it afdeling


Men måske det er bedre med en pm besked hvis du har interesse

Lad os tage det med pm - jeg prøver blot at få flere til at interessere sig for sagen - og alle der har et firma burde gøre dette.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne indgå i sådan en gruppe. Jeg er overbevist om, at det er et område som vil blive til en stor forretning inden for den nærmeste fremtid, og så gælder det om at blive ekspert på området før efterspørgslen for alvor kommer. Jeg arbejder selv med IT-sikkerhed og drift. 

Mvh Mikkel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)