Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirects der skader hastigheden voldsomt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke noget med din htaccess at gøre. Problemet ligger et andet sted. først og fremmest skal du teste din hjemmeside på denne url:

https://energig.com/da/

og ikke https://energig.com/da

forskellen er manglende skråstreg i enden.

Dernæst skal du ikke omdirigere via Wordpress, men via htaccess. da wordpress er betydeligt langsommere til at omdirigere brugeren.
det kan du se her hvordan man gør Redirect

Ud over det, skal du lige tjekke hvordan du har opsat W3TC, da det ved forkert opsætning kan have indflydelse på hvor lang wait bliver ved første kald. Det ser dog ikke ud til at det overhovedet cacher, kan ikke se det ved load, og ej heller i din htaccess. Så har du evt deaktiveret page caching? Eller er serveren overgået til PHP7? i så fald skal du foretage nogle ændringer i pluginet, eller bruge WP Rocket som er kompatbel med PHP7.

Men ud over det, så har du mange andre problemer, da din wait er så høj, og det må den ikke være på en shop. da fx checkud altid vil være i ucachet tilstand, altså hvor page cache bliver slået fra.

Men se på indstillingerne i W3TC, prøv evt at deaktivere det, test siden, se om der stadig er en forholdsvis høj wait. Er den det, ligger der stadig et problem et sted. er alt opdateret? hvis ikke opdater det. installer P3 Perfomance profiler. Kør en skanning, og du vil se om der er nogle plugins der trækker mere end andre, og du kan se hvor meget det trækker i sekunder/millisekunder. Men husk at W3TC skal være deaktiveret.

Når du har lokaliseret hvor fejlen/fejlene er, aktiver igen w3tc. Gå ind under indstillinger, der bør kun være hak i Page Cache enhanced, minify og browsercache. De andre er tilvalg man kan lave ved bestemte typer sites og opsætninger. Ikke noget man skal have aktivt hvis det ikke er nødvendigt.

Hvis du har brug for hjælp, så ring eller skriv. Så klare jeg den i en ruf :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Flofre:
MEN jeg har gjort det og 12 sekunder på GTmetrix.com). Jeg testede energig.com og ikke energig.com/da , da den jo ikke fandtes uden .htaccess filen.
Grunden til den lavere loadtid er fordi du tester en anden side :) ikke fordi du har pillet ved htaccess. Fejlen er ikke i htaccess.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

loadtiden bliver også lavere hvis man tester den rigtige energig.com/da/

https://gtmetrix.com/reports/energig.com/luShnGYr

men det er fordi man tester den rigtige side, altså ikke siden uden trailing slash som det heder. Men siden med trailing slash.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg prøver det du har foreslået og det kan være at jeg kontakter dig, for at få det ordnet i "en ruf" :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flofre:

Hej Kim

Jeg prøver det du har foreslået og det kan være at jeg kontakter dig, for at få det ordnet i "en ruf" :)

Du skal også være velkommen til at kontakte mig på lucas@hosting4real.net - så kan jeg lave en PHP profiling, og se hvad der foregår, og hvorfor den selv når redirects ikke bliver lavet, hvorfor den tager 4.7 sekunder :-)

Kvit og frit selvfølgelig.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Du skal også være velkommen til at kontakte mig på lucas@hosting4real.net - så kan jeg lave en PHP profiling, og se hvad der foregår, og hvorfor den selv når redirects ikke bliver lavet, hvorfor den tager 4.7 sekunder :-)

Kvit og frit selvfølgelig.

Det er ikke selve redirecten den er gal med, men derimod brugen af mange plugins, forkerte opsætninger etc. Redirect sker via wordpress, så derfor bliver hele maskinen sat igang hver gang. - Jeg er på sagen :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Det er ikke selve redirecten den er gal med, men derimod brugen af mange plugins, forkerte opsætninger etc. Redirect sker via wordpress, så derfor bliver hele maskinen sat igang hver gang. - Jeg er på sagen :)

Skam også derfor jeg skrev "når redirects ikke bliver lavet" Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)