Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig programmør!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står og mangler en dygtig programmør, til opbygning af en spændende hjemmeside. Jeg har gået med en del tanker og idéer til denne hjemmeside i ca. 1 års tid, og er nu på vej derhen hvor jeg gerne vil gøre drømmen til virkelighed. Jeg har derfor brug for en programmør, som jeg kan sparre og dele mine tanker med, i forhold til opbygning af denne hjemmeside. Det skal siges, at i det nævnte års tid hvor jeg har gået med tanken - har jeg ikke stødt på konkurrenter hvor hjemmesiden eksisterer i DK, eller andre steder i verdenen, dog i USA.

Jeg efterspørger sparring i forhold opbygning af selve hjemmesiden - hvad vil det kræve? her tænkes der på ressourcer, samt det økonomiske i at opbygge siden, men også at have hjemmesiden kørende.

Jeg håber der er nogle programmører/har beskæftigelse inde for dette fag, eller kan henvise til en, som kunne have interesse i et spændende projekt som denne. 

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne en mail på rasmus@bjerrumweb.dk - så kan jeg tage et kig på hvad du har, og evt. give noget råd eller pege dig i den rigtige retning.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du er i Københavns området vil jeg gerne give dig en ½-1 times gratis sparring..

herefter kan du sætte din opgave i udbud på amino.dk/freelancer hvor jeg naturligvis også vil aflægge et bud.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)