Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger penge til ELværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har 1 idé til et nyt EL værk som ikke forurener og ikke larmer kan sættes i huse, lejligheder og virksomheder og få lavet et EL værk til netop dit forbrug eller du kan tjene penge på det 2 millioner vis det er det du ønsker, men jeg mangler penge til at lave forsøg på det det, kan laves på 6 forskellige måder så en af måderne må kunde bruges eller man kan kombiner alle måderne, er der nogen der kan hjælpe mig mangler ca. 100.000 kr. jeg giver 1 million igen til dem som vil være med.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok uddybe det lidt, hvis du skal gøre håb om at få nogle til at spytte i projektet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

Du skal nok uddybe det lidt, hvis du skal gøre håb om at få nogle til at spytte i projektet.

Helt enig. Der skal uddybes meget. Desuden - er du 100% sikker på, at folk får 1.000.000,- igen, hvis de investerer 100.000,-? Det lyder da som en ret god forretning for en investor - det er der da ingen, der har råd til at lade være med at investere i?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

naturen:
EL værk til netop dit forbrug eller du kan tjene penge på det 2 millioner vis det er det du ønsker

Hvis jeg nu ønsker at tjene 10 millioner på det, kan jeg så også det? Eller 100 millioner?

Jeg aner intet om din idé - Men din formulering af dit indlæg her lyder ca. lige så seriøs og sandsynligt som indholdet af et nigeriansk kædebrev.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vis det virker får du 1 million og kan købe et eller flere Elværker så du bestemmer selv hvad du vil tjene, vis det ikke virker så får du pengene tilbage med et beløb om måneden som vi finder ud af, der er også flere der kan gå med om at dele de 100.000 kr. vis i vil det. Jeg har kun brug for 100.000 kr.

Når det virker kan man købe Aktier i det og så bliver det marked der bestemmer prisen og renterne m.m. Men der er nok ingen der køber Solceller og Vindmøller i fremtiden. EL værket producer ca. 7,5 gange mere EL ind et solcelleanlæg og det kommer til at koste ca. det samme måske billigere.

Er du interesseret så må vi mødes og du skriver under på at alt så der er ingen der føler sig snydt. og du får alt at vide om de forskellige måder.

Så vis i vil have mere at hvide så må vi mødes.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er godt klar over at det er et seriøst forum du har begivet dig ind på ikke? Der må gerne være en vis substans og et vist seriøst indhold i ens forretningsideer. 

Din slags idéer er der millioner af, men bliver aldrig til noget, netop fordi de bare er idéer der intet seriøst indhold har. 

Alle kan skrive at de har en idé, indenfor tusindvis af brancher, som man tror der kan tjenes penge på. Men så længe man ikke selv har penge involveret(hovedparten af de nødvendige midler), så er det så som så med seriøsiteten. 

Kom tilbage med noget seriøst og professionelt, noget du kan beskrive i detaljer, noget som du selv kan skyde en god sum penge ind i, og så kan jeg tage dig seriøs. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du interesseret, 1 EL værk på 9 kw kan producer  9 kw 24 timer i døgnet 365 dage om året og 1 værk på 900 kw kan producer 900 kw 24 timer i døgnet og i 365 dage om året de er i en kasse som er lyd og vandtæt så man ikke bliver overrasket med vandmasser m.m. og forsynet med kamera så man kan se om der noget galt med den så der kan sendes en ud og lave den. men de generatorer som de bruger i Svenske vandkraftværker har står og kørt i 75 år og kører stadig så det kan kun være et lejre der kan gå i stykker de bliver også tyveri sikker og kan stå i udhuse på lofter eller i kældre i lejligheder kan man sætte et stort i kælderen og give strøm til alle lejlighederne. kan du ikke se hvad det kan gøre for naturen verden over kan der stilles 2 milliarder op, virksomheder kan stille dem på parkeringspladsen og få lavet den størrelse de har brug for, jeg ser at VESTAS har lavet en vindmølle på 8 MW  det kan jeg også men en container fylder ikke så meget som en vindmølle og larmer ikke så den bliver betydelig billigere den jeg kan levere, du vil få alt at hvide om det vis vi mødes enten hos dig eller mig.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naturen du får nok ikke folk til at investere uden at fortælle hvad du vil udvikle og hvorfor. Det er ikke nok at sige generator. Hvem siger du kan få lov til at producere bare fordi det lykkes?

Det mindste du kan fortælle er hvad der driver din generator og gøre rede for at du ved du ikke overtræder andres patenter.

Jeg tror du måske leger med en ide om en vanddrevet turbine, ideen er god men opfundet for længe siden, og egner sig næppe til en lejlighed. Men vil du købe en?

http://danieldonatelli.wix.com/hydrogen-generator#!micro-water-turbine-electric-generator/cmfr

Du giver ikke folk lov til at vurdere om du er en fantast med våde drømme, eller om du er en opfinder med hold i virkeligheden. Selv om det lykkes for dig er chancen for at blive mangemillionær lille, og i så fald får investorerne ikke deres lovede udbytte.

Jeg ville dele indsamlingen op hvis jeg var dig. Tag din bedste ide og søg efter 20-30000. Gør det evt på en side som kickstarter eller booomerang. Men husk at mange ved meget om emnet, og skal folk investere skal de tro på du ved mere end dem - det formidler du ikke lige nu.

Håber du får succes med projektet...

PS. Jeg ville have givet dig mit svar i pm - men du kan ikke kontaktes - ville det ikke være en god ide at åbne for kontakt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)