Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke-ureleverandører!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går med en tanke om at starte en webshop med smykker og eventuelt ure.

Jeg har erfaring indenfor branchen og ved derfor også hvor svært det kan være at få de leverandører, som leverer til butikker, til at leverer til en webbutik. 

Er der derfor nogen med viden om leverandører som kunne være interesseret i dette, eller mulige leverandører i udlandet?

Venlig hilsen

Line Rokkjær

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager du ikke på en international fagmesse for smykker / ure her vil du med sikkerhed kunne finde nogen som vil levere til dig.

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Jeg er i branchen i øjeblikket og skal blandt andet til smykke messe i København til august.

Min oplevelse er desværre at mange leverandører ofte kun vil levere til en fysisk butik og derfor dette indlæg.
Venligst Line Rokkjær 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Det var jo netop derfor jeg anbefalede dig at tage på en international fagmesse i udlandet. Der er der nok større change for at nogen vil sælge til dig.

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for det.

Problemet her, bliver så at finde tiden til det. Jeg har i forvejen et 37+ timers job i en smykkeforretning, så derfor kunne det være skønt hvis jeg kunne finde eventuelle leverandører online.

Men igen, god idé, tak for det!

Venligst Line Rokkjær

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hvis du ikke kan komme afsted på messe, så prøv at se i messekataloget som du kan finde på messens hjemmeside, I kataloget vil du kunne finde alt om de leverandører der har udstillet på messen.

 

Held og lykke

Ravn

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Vi har netop åbnet en ny grossistside www.chanti.com som jeg tænker kunne være noget for dig?

Der er over 10.000 smykker derinde, nogle helt ned til 5 kr. stk. og der er ingen minimums kvantitet, dog skal man som minimum købe for 1000 kr.

Tjek den ud og lad mig endelig vide hvad du synes!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)