Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering til en ny dansk spillefilm...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit navn er Casper Lundbak, og jeg er en ung producer i gang med at producer min første spillefilm hvor jeg er i finansieringsperioden.

Filmen handler om den unge Chris der bliver stillet i et moralsk dilemma da han falder for hans bedste vens kæreste.
Filmen har et budget på 5.2 mio. kr, og her flere danske stjerner på rollelisten. Titelsangen og soundtracket er sygnet af en kendt dansk sangerinde. Alle detaljer holdes tæt til kroppen, da projektet ikke er offentliggjort endnu. Ved seriøses henvendelser deler vi selvfølgelig alle detaljer mm. Under forudsætning af at finansieringsperioden holder, skal filmen starte optagelse august i år. Med præmier i slut januar 2009. Manuskript er testet på en række biografdirektør, samt en række publikummer som alle her rost filmen, de her alle rost at filmen er noget helt nyt, og noget som for alvor kan få publikum i biografen. Og der her placeret analysen af filmen i et ret godt lys!! Og forhandlinger med flere støre distributør er i gang! Investering hentes hjem på: Biograf og DVD Salg(Online DVD-salg) Salg til TV, Salg til udlandet, Soundtrack salg(I juleperioden) Hvis det var noget du kan være interesseret i, og du havde lyst til at hører mere om er du velkommen til at skrive til: calkc2@gmail.com Jeg ser frem til at hører fra jer!! 

Mvh
Casper Lundbak
Producer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)