Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har problemer med at få lavet en hjemmeside som indeholder at kunderne kan oprette en annonce, og at man derefter kan gå ind på "find annonce" og herefter finde ens egen og andres annoncer. 

Nogen der har nogle platforme til dette?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 18:24

Du kan prøve at kigge på wordpress! Der findes nok en tema der kan det du efterspørger. Wordpress er ihvertfald et godt udgangspunkt Smile

Salg af elektronik - Frontshop // Webdesign - Frontsites.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:25

Der findes sharetribe du kan betale et mdr abo for en hostet udgave , du kan også downloade den fra github , men det er ikke en du kan sætte op uden teknisk kunnen og udvikler erfaring , den kan heller ikke kører på de populære billige web hostning pakker

Ellers er der wordpress og en hulens stak plugins der måske kan komme lidt der henad eller evt joomla

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 18:46

Hej Emil, 

Vi kan udvikle det system til dig, hvis du ikke har fundet en løsning endnu. Se gerne mere på www.grafikr.dk eller smid mig en mail på ehj@grafikr.dk med mere info, så vender jeg straks tilbage med et godt tilbud. 

Hav en god lørdag :-) 

Tilmeldt 9. Jul 16
Skrevet kl. 14:05

Hej Mathis

Jeg kan kun finde de "normale" sider, hvor man kan sælge produkter osv. 

Mit helt store problem er dog, hvor man kan finde sider, hvor man både kan finde- og oprette annoncer. 

Kan du hjælpe? - med eventuelle forslag/hvad emnet hedder derinde. Ville være en enorm hjælp!

:))

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jun 16
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 14:46

Hej Emil.

Jeg ved ikke om det er det du leder efter, men jeg har fundet en samling WP temaer, hvor brugerne selv kan ligge annoncer op lidt ligesom DBA. 

Håber det er det du leder efter :)

http://bit.ly/1uzFpyX

Tilmeldt 9. Jul 16
Skrevet kl. 14:58

Vi er ved at være derhenne af ;)

Men søger en simpel side hvor kunderne som sagt selv kan oprette annoncer - og at de så ryger over på en af de andre "delsider" som hedder fx "find annoncer"

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jun 16
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 15:03

Kan du eventuelt komme med en allerede eksisterende side som eksempel? Forstår ikke helt konceptet, men med de temaer jeg har linket til, kan du også gøre til dine egne og tilpasse dem efter egne behov. 

Tilmeldt 9. Jul 16
Skrevet kl. 15:21
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jun 16
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 15:27

Efter min optik kan brugerne også selv oprette annoncer på det tema du har linket til. Er det fordi du leder efter noget hvor det ikke nødvendigvis er salgannoncer?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)