Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO firma til Woocommerce anbefalinger søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 
Jeg søger sådan lidt anbefalinger til SEO i min ny designet webshop, da jeg er personen som ikke ønsker alle mine opgaver ligger hos det sammen firma søger jeg derfor anbefalinger på firma som kan lave SEO til min shop.

Indspark søges :-D

Steen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:44

Hey du. Hvad tænker du, når du tænker SEO? Smile

Vil du have store fyldende tekster på dine sider, eller vil du udelukkende få optimeret din side med bl.a. SEO-optimerede meta tags osv.?

Jeg kan sagtens hjælpe, hvis det er. Er ikke et decideret firma, der udelukkende laver dette for folk, men har rigtig meget erfaring med det. Står selv for min egen shop www.Vigorous.dk, hvor jeg selv har stået for diverse SEO.

Du kan kontakte mig på benjamin@fritze.me

God dag til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

tænker nok mere det er til optimering til min side 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

Hvad tænker du med optimering? Altså, SEO står jo for Search Engine Optimization, hvilket også er det, jeg snakker om. Det er vel også det, du gerne vil have lavet? Smile

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 00:50

Hej. 

Jeg har meget erfaring med SEO, og haft gode resultater. Har du en URL jeg kan se, så kunne jeg hurtigt lave et overblik over, hvordan jeg kan hjælpe dig :)

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)