Goddag amino venner! Jeg har været selvstændig behandler i godt 2år, og det har hele vejen igennem været lidt på deltid. Har altid haft en masse gode og spændende (synes jeg selv i hvert fald) ideer til at videre udvikle mig selv samt mine koncepter. Der er egentlig nok at lave, men vil da gerne have mere hen ad vejen. Problemet i min situation er, at jeg føler jeg er gået i stå! Pludselig virker det hele lidt uoverskueligt og svært at komme videre med. - Indrømmer gerne at jeg kan have mange løse ender, og måske lidt for mange ideer og krav til mig selv og arbejdet, men er det nødvendigvis en ulempe? Spørgsmål til jer er egentlig, hvis i har oplevet noget lignende, hvordan i så har fået jeres iværksætter-ånd tilbage igen? Fandt i noget interessant at se eller læse om? Redskaber eller andet til at give jer selv et spark bagi? God dag herfra :-) |
Hej Simon
Jeg er ked af at høre, at du føler, du er gået i stå.... En god ting er, hvis du altid husker på, hvor langt du er kommet. Se tilbage til dengang du startede - du er helt sikkert 10.000 gange bedre i dag og har nået meget mere.
En, som kan "sparke dig i røven" verbalt, er Martin Thorborg på hans kanal: https://www.youtube.com/user/martinthorborg/videos
Held og lykke!