Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg starte ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit hoved er kørt fast og jeg håber du kan komme med nogle ideer til mig.

Jeg har længe har lyst til være selvstændig og tænkte på starte med  Privat rengøring , vindpudsning, salg af Emballage til Pizzairer, kører gas til shawarmabar.

problemet med alle de ideer er, at der er masser af sort arbejde indenfor de brancher. Og jeg kan ikke drømme om sorte penge!

Har i nogle ideer til hvad jeg kan komme igang med til max 50.000kr?

Mit drøm er, at have et lille lager med produkter som jeg kan sælge. Det må være til kunder som komme tilbage igen....måske til butikker, (ikke webshop)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:13

Hvadskaljegnu:

jeg kan ikke drømme om sorte penge! -Har i nogle ideer til hvad jeg kan komme igang med til max 50.000kr?

Jeg skal lige forstå det med max 50.000,- - er det fordi, at du har 50.000,- til at starte en virksomhed, eller er det fordi, du ikke vil omsætte for mere end 50.000,-, så du undgår at blive momsregistreret? :)

Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26

Max 50.000kr er til at starte med...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:43

Hvadskaljegnu:

Max 50.000kr er til at starte med...

Okay. 

Der er selvfølgelig masser af muligheder. 50.000 er umiddelbart et fint budget, som du - med hårdt arbejde - sagtens kan komme langt med. 

Det er svært at sige, hvad du skal starte, eftersom jeg ikke ved, hvad dine interesser er. Gør det, som du holder af. Holder du af mode - start en webshop. Kan du lide at gøre rent - start et rengøringsfirma. Jeg tror, at du med et rengøringsfirma, der differentierer sig fra de resterende firmaer vha. innovativ teknologi, sagtens kan komme langt. Gør det nemt for kunden at bestille en rengøring - det kunne være via en smart hjemmeside eller app - who knows. Mulighederne er uendelig. Du kan også altid nøjes med at starte småt op for at se, om der er plads på markedet for det produkt, du tilbyder, eller om du holder af det - hvis ikke, så prøv noget andet.

Held og lykke!

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:23

1. Det du interessere dig for.

2. Det du ved noget om / har kontakter. 

3. Du tænker det kan gøres bedre eller det mangler her.   

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)