Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har heri aftes prøvet få hastigheden bedre men har gjort en fejl med  W3_Plugin_TotalCach der kommer denne fejl nederste på siden , hvor i indstillinger retter jeg tilbage så bliver korrekt igen 

jeg har prøvet med klikke nederst på sider så burde gå tilbage gamle indstillinger men det virker ikke ?

jeg klikker på det der heder Revert all settings to the defaults. Any settings staged in preview mode will not be modified , det virker bare ikke den kode nederste på siden vises hele tiden 

Denne her tekst er i fodnoten på min poledancer.dk side Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/poledancer.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3549

Er der nogle der ved hvordan får den kode væk jeg har også prøvet slette plug in og geninstallere det igen men kode bliver ved at være på siden

plug in fjerner mange fejl på siden så det er godt at have på min side 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I din .htaccess som ligger i roden af siden skal du indsætte denne linie i toppen af filen så skjuler den fejlen:

php_value display_errors off

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et bedre forslag - få nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at få kuller over at se på. Den udstråler ikke noget frækhed, som emnet vel ellers lægger op til og jeg antager potentielle kunder forventer. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pluginfiler

  • w3-total-cache/w3-total-cache.php
  • w3-total-cache/readme.txt
  • w3-total-cache/changelog.txt
  • w3-total-cache/pub/apc.php
  • w3-total-cache/pub/files.php
  • w3-total-cache/pub/index.html
  • w3-total-cache/pub/minify.php
  • w3-total-cache/pub/sns.php
  • w3-total-cache/wp-content/object-cache.php
  • w3-total-cache/wp-content/index.html
  • w3-total-cache/wp-content/db.php
  • w3-total-cache/wp-content/advanced-cache.php
  • w3-total-cache/extensions/WordPressSEOAdmin.php
  • w3-total-cache/extensions/WordPressSEO.php
  • w3-total-cache/extensions/Genesis.php
  • w3-total-cache/extensions/FeedBurner.php
  • w3-total-cache/extensions/GenesisAdmin.php
  • w3-total-cache/extensions/CloudFlareAdmin.php
  • w3-total-cache/extensions/CloudFlare.php
  • w3-total-cache/extensions/FeedBurnerAdmin.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.3-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.10-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.7-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.9-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.4-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.11-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.6-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/configs/0.9.2.8-ConfigKeys.php
  • w3-total-cache/lib/S3.php
  • w3-total-cache/lib/index.html
  • w3-total-cache/index.html
  • w3-total-cache/languages/faq-enterprise-en_US.xml
  • w3-total-cache/languages/faq-pro-en_US.xml
  • w3-total-cache/languages/faq-en_US.xml
  • w3-total-cache/inc/define.php
  • w3-total-cache/inc/index.html
  • w3-total-cache/inc/error.php
  • w3-total-cache/ini/index.html
  • w3-total-cache/ini/dbcluster-config-sample.php
  • w3-total-cache/ini/s3-sample

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Jeg har et bedre forslag - få nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at få kuller over at se på. Den udstråler ikke noget frækhed, som emnet vel ellers lægger op til og jeg antager potentielle kunder forventer. 

jeg kender ikke nogle der vil hjælpe en der laver hobby virksomhed jeg har større udgifter ved shows end indtægter pole stang kørsel  tøj med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows 

kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begrænset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal også tænkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal være rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optræder grundet elsker at optræde men vil hellere ikke bruge for mange penge på noget som giver underskud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

stiginshanghai:

Jeg har et bedre forslag - få nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at få kuller over at se på. Den udstråler ikke noget frækhed, som emnet vel ellers lægger op til og jeg antager potentielle kunder forventer. 

jeg kender ikke nogle der vil hjælpe en der laver hobby virksomhed jeg har større udgifter ved shows end indtægter pole stang kørsel  tøj med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows 

kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begrænset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal også tænkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal være rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optræder grundet elsker at optræde men vil hellere ikke bruge for mange penge på noget som giver underskud 

Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle år tilbage :) Du bliver jo nød til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet på nettet.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg har heri aftes prøvet få hastigheden bedre men har gjort en fejl med  W3_Plugin_TotalCach der kommer denne fejl nederste på siden , hvor i indstillinger retter jeg tilbage så bliver korrekt igen 

jeg har prøvet med klikke nederst på sider så burde gå tilbage gamle indstillinger men det virker ikke ?

jeg klikker på det der heder Revert all settings to the defaults. Any settings staged in preview mode will not be modified , det virker bare ikke den kode nederste på siden vises hele tiden 

Denne her tekst er i fodnoten på min poledancer.dk side Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/poledancer.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3549

Er der nogle der ved hvordan får den kode væk jeg har også prøvet slette plug in og geninstallere det igen men kode bliver ved at være på siden

plug in fjerner mange fejl på siden så det er godt at have på min side 

 

Brug WP Rocket, så får du ikke den fejl :) vil skyde på at det kommer fordi serveren bruger PHP 7, og det er W3TC ikke helt klar til endnu. Det er dog til at rette i W3TC, men har ikke lige tid til at hjælpe gratis :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

stiginshanghai:

Jeg har et bedre forslag - få nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at få kuller over at se på. Den udstråler ikke noget frækhed, som emnet vel ellers lægger op til og jeg antager potentielle kunder forventer. 

jeg kender ikke nogle der vil hjælpe en der laver hobby virksomhed jeg har større udgifter ved shows end indtægter pole stang kørsel  tøj med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows 

kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begrænset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal også tænkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal være rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optræder grundet elsker at optræde men vil hellere ikke bruge for mange penge på noget som giver underskud 

Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle år tilbage :) Du bliver jo nød til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet på nettet.

før der investeret jeg for meget har bank gæld grundet købte hjælp webmaster og købte domæner den er over 200.000 kroner og jeg har en skatte gæld grundet jeg skraldet og levet alternativ da ikke tjente penge shows nok min skatte gæld er på over 280.000 kroner 

jeg blev dog enig at jeg ikke gad kæmpe klare mig selv så jeg fik kontanthjælp og 2 år efter havde jeg fået førtidspension da aldrig haft uddannelsen eller fast job har tjent mit liv under en 1 milloen kroner fra født til nu  lægen mente det var grundet autisme ikke epilepsi som fik da var barn så har været fejl medicinere

jeg vil prøve klare det nu uden at gentage mine fejl og bruge mere end får  det er svært når sin passion optræde giver underskud , jeg arbejder på at blive bedre shows det er eneste vej hvis kunden skal betale det dobbelt som en stripper koster , derved hvis kan sætte priser der giver overskud er der råd andre laver min hjemmeside og markedsføring med mere , men måske useriøst  at folk vil betale 6000 kroner

jeg ved pigerne fra mit pole studie er svært at få shows der giver overskud og de er piger det er del nemmere dem få shows piger er bare mere populært med piger

mandestripper det giver ikke overskud kun hvis det laves sort , shows priserne er lidt lavere og færre shows   og jeg er modstander sort arbejde så jeg register alt arbejde , da jeg mener man skal betale sin skat, at så skat mener man har for lidt at leve af efter udgifter er betalt er et problem så må holde mine udgifter nede så jeg ikke bruger mere end jeg tjener 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

stiginshanghai:

Jeg har et bedre forslag - få nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at få kuller over at se på. Den udstråler ikke noget frækhed, som emnet vel ellers lægger op til og jeg antager potentielle kunder forventer. 

jeg kender ikke nogle der vil hjælpe en der laver hobby virksomhed jeg har større udgifter ved shows end indtægter pole stang kørsel  tøj med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows 

kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begrænset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal også tænkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal være rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optræder grundet elsker at optræde men vil hellere ikke bruge for mange penge på noget som giver underskud 

Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle år tilbage :) Du bliver jo nød til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet på nettet.

før der investeret jeg for meget har bank gæld grundet købte hjælp webmaster og købte domæner den er over 200.000 kroner og jeg har en skatte gæld grundet jeg skraldet og levet alternativ da ikke tjente penge shows nok min skatte gæld er på over 280.000 kroner 

jeg blev dog enig at jeg ikke gad kæmpe klare mig selv så jeg fik kontanthjælp og 2 år efter havde jeg fået førtidspension da aldrig haft uddannelsen eller fast job har tjent mit liv under en 1 milloen kroner fra født til nu  lægen mente det var grundet autisme ikke epilepsi som fik da var barn så har været fejl medicinere

jeg vil prøve klare det nu uden at gentage mine fejl og bruge mere end får  det er svært når sin passion optræde giver underskud , jeg arbejder på at blive bedre shows det er eneste vej hvis kunden skal betale det dobbelt som en stripper koster , derved hvis kan sætte priser der giver overskud er der råd andre laver min hjemmeside og markedsføring med mere , men måske useriøst  at folk vil betale 6000 kroner

jeg ved pigerne fra mit pole studie er svært at få shows der giver overskud og de er piger det er del nemmere dem få shows piger er bare mere populært med piger

mandestripper det giver ikke overskud kun hvis det laves sort , shows priserne er lidt lavere og færre shows   og jeg er modstander sort arbejde så jeg register alt arbejde , da jeg mener man skal betale sin skat, at så skat mener man har for lidt at leve af efter udgifter er betalt er et problem så må holde mine udgifter nede så jeg ikke bruger mere end jeg tjener 

Jeg synes ikke rigtig nogen af de ting du skriver forklarer hvorfor du skal have en hjemmeside du selv laver. Hvis en eller anden "webmaster" har snydt dig, tjae, ser jeg stadig ikke som en god grund. Jeg kan ikke lige gennemskue det du skriver, at din webmaster skulle have kostet dig 200.000? Eller hvad? Hvis min tandlæge har snydt mig for 200.000 betyder det ikke jeg holder op med at gå til tandlæge. 

Jeg designer og laver dig hjertens gerne en flot fancy hjemmeside helt gratis, det er jo super nemt med dit emne, et par gode billeder, osv. men det virker lidt som om du ikke ønsker nogen hjælper dig. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

jeg har heri aftes prøvet få hastigheden bedre men har gjort en fejl med  W3_Plugin_TotalCach der kommer denne fejl nederste på siden , hvor i indstillinger retter jeg tilbage så bliver korrekt igen 

jeg har prøvet med klikke nederst på sider så burde gå tilbage gamle indstillinger men det virker ikke ?

jeg klikker på det der heder Revert all settings to the defaults. Any settings staged in preview mode will not be modified , det virker bare ikke den kode nederste på siden vises hele tiden 

Denne her tekst er i fodnoten på min poledancer.dk side Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/poledancer.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3549

Er der nogle der ved hvordan får den kode væk jeg har også prøvet slette plug in og geninstallere det igen men kode bliver ved at være på siden

plug in fjerner mange fejl på siden så det er godt at have på min side 

 

Brug WP Rocket, så får du ikke den fejl :) vil skyde på at det kommer fordi serveren bruger PHP 7, og det er W3TC ikke helt klar til endnu. Det er dog til at rette i W3TC, men har ikke lige tid til at hjælpe gratis :)

super tak jeg købte det plug in  nu er score 84 på min side og ikke den fejl i bunden af siden

Dog må jeg passe på med for mange udgifter 

jeg overvejer dog mere lave mandestip da der er mange udgifter i kørsel med en pole stang vedligholdes pole stangen men det er jo et andet domæne navn end pole dance side og det er lidt svære konventer mod mandestripper på en pole danse side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)