For nogle måneder siden lancerede Dribling abonnementet Ad libitum: Det fleksible og billige alternativ til en kommunikationsmedarbejder. Nu hvor en række kunder allerede har draget nytte af konceptet, har jeg valgt at lytte til et par gode råd, hvilket har udmøntet sig i følgende to ændringer: 1) Abonnementet har nu en måneds opsigelse.(Årsag: Enkelte kunder anvendte det som en billig engangsfornøjelse - og ikke det længerevarende samarbejde, som fleksibiliteten og den overskuelige prissætning forudsætter) 2) For at abonnementet kan dække målgruppens behov fyldestgørende, har jeg valgt at sætte basisprisen til 14 timers arbejde i stedet for 7. Hvor man før betalte for en dags arbejde, betaler man nu for to. Det er stadig meget fordelagtigt, idet Ad libitum gælder i en måned. (Årsag: Telefonsamtaler, mailskrivning og korrekturgange løber hurtigt op i mange timer, når samarbejdet gøres mere fast.) Spørg eller kommenter gerne her i tråden, da jeg således kun skal uddybe et sted - og læs mere om abonnementet under Ad libitum på Dribling.dk eller nedenfor: Ad libitum …. betyder efter behag, af lyst eller så meget du skal bruge. Dribling ad libitum er abonnementet, der giver adgang til mig som din eksterne kommunikationsrådgiver, tekstforfatter, korrekturlæser, salgstræner, mediekonsulent og PR-mand - mandag til fredag fra kl. 9 - 16! Pris og gode vilkår Hver den første får du en kort præcisering af mit timeforbrug, og hvad jeg har hjulpet dig med. På den måde kan du hele tiden holde øje med, om der er økonomi og fornuft i samarbejdet. Hvis forbruget er under 14 timer, så skal du måske overveje bare at bruge min arbejdskraft på timebetaling, men hvis du modsat er over 17 timer - så er det nok meget fornuftigt at fortsætte… Du kan opsige abonnementet med en måneds varsel, og den tid du ikke har brugt op til normalprisen á 14 timer, vil du ved opsigelse have til gode hos Dribling. Et godt samarbejde for begge parter Konkrete større tekstopgaver eller journalistisk arbejde vil jeg derfor altid give en fast pris på, idet Dribling ad libitum primært er ment som et abonnement på mange opgaveløsninger af kortere varighed. Brug det som en tryg og overskulig start på bedre kommunikation og PR. |
Hej Rene
Jeg har selv været en glad bruger af ad libitum og været meget godt tilfreds. Faktisk synes jeg samarbejdet har kørt så godt, og ydelsen har været af en sådan kvalitet, at jeg mener at du sagtens uden gråd, rødmen og tænders gnidsel kan hæve prisen.
Det er dog ikke helt klart for mig, ud fra det du skriver, om man mao. kan starte samarbejdet med at opsige det således at man stadig 'kun' køber en mdr.?
mvh
Sven-Erik