Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigere IKKE at have en aftale med PostDanmark...jeg kan ikke forstå det

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger næsten kun GLS nu, men havde lige en enkel pakke i sidste måned og fik den afhente og da regningen kom, havde den ene pakke kosted kr. 288,00 at sende med afhentning, gebyr, tillæg osv, den vejede ikke over 2 kg og var uden omdeling. Kunden havde jo på ingen måde betale så meget for transporten, så det var penge ud af vinduet.

Så skulle jeg sende endnu en pakke med PD (skal siges at mine kunder jo selv vælger hvad det skal sendes med) og igen under 2 kg og uden omdeling. Jeg gik på PD´s hjemmeside og prisen er kr. 70,- så kan det være nogle siger....."Jamen hvad med afhentning? det er jo den du betaler for" men i flg deres hjemmeside kan jeg tilkøbe det for kr. 29,- så samlet pris ialt kr. 99,-

Med en aftale kr. 288,-
Uden en aftale kr. 99,-

og samme ydelse.......

Hvad går der galt?
Jeg har derfor opsagt min aftale med Postdanmark da det jo er meget billigere ikke at have den.

Jeg ringede også ind til PD for at høre om det virkelig kunne være rigtigt at det var billigere at ikke at have en aftale, og HUN GAV MIG RET !!!!!...... jeg er i chok.

Jeg synes bestem at jer der har disse aftaler med PD lige skal tjekke dem. Især hvis I ikke sender tons af pakker ud hver dag, for det håber jeg da stadig vil kunne betale sig.......

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Det kan da kun være fordi du har en aftale om afhentning af dine pakker.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Det kan da kun være fordi du har en aftale om afhentning af dine pakker.

100% enig. Samt at du kan bruge pakkelabels.dk (pas på på volumenvægt), så bliver det endnu billigere.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Men om jeg har en aftale eller ej. Hvis en pakke koster kr. 288,- med en aftale og en pakken uden aftale koster kr. 99,- (og begge pakken vejer det samme, begge pakker bliver hentet her og leveret ens) er det da stadig ikke en god aftale.

Og selv uden en afhentningsaftale koster det kr. 71,- for en pakke op til 2 kg og på deres hjemmeside koster det 70,-, for som PD damen sagde: "vi volumenmåler jo pakkerne...."
okay ? men så er det jo stadig 1 kr dyrere.....Ja det havde jeg ret i, svarede hun.....

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring hellere til PD Erhverv (hvor man forhandler priser), og lad dig fortælle, hvordan det hænger sammen.

Jeg tror, du har sendt for lidt med PD i forhold til jeres aftale. De beregner også ligesom en lille abo, hvor du skal "håndteres" som kunde.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
med en aftale og en pakken uden aftale koster kr. 99,- (og begge pakken vejer det samme, begge pakker bliver hentet her og leveret ens)

En pakke på 2 kg koster altså ikke 99 DKK med en aftale.  Har du husket at tage højde for volumen af pakken?  den aktuelle pakkepris beregnes altid ud  fra et vægt / volumen forhold. 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo kr. 99,-
70,- for pakken og 29,- for afhentning, prøv selv på deres hjemmeside.... Og PD gav mig ret....

Og det er jo også lige meget om jeg sender 1000 eller 10 pakker, jeg forventer da at det er billigere med en aftale, det var det i "gamle" dage.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
jeg forventer da at det er billigere med en aftale, det var det i "gamle" dage.

Det er det jo sjovt nok os for alle os andre der bruger Post DK.  

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
Så skulle jeg sende endnu en pakke med PD (skal siges at mine kunder jo selv vælger hvad det skal sendes med) og igen under 2 kg og uden omdeling. Jeg gik på PD´s hjemmeside og prisen er kr. 70,- så kan det være nogle siger....."Jamen hvad med afhentning? det er jo den du betaler for" men i flg deres hjemmeside kan jeg tilkøbe det for kr. 29,- så samlet pris ialt kr. 99,-

 

Hej Blikfang.

Prøv at bruge Pakkelabels, deres priser med PD for en 2 kg pakke er 61,25 incl moms plus 19,00 kr. til privat levering.

https://www.pakkelabels.dk/fragtpriser/

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København K
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Send24 - Nem og billig pakkeservice Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Blikfang

Nu kan jeg se I er fra Albertslund. Vi åbner snart kørsel til dit område. Så kan du både få afhentet og leveret dine pakker for 10 kr stykket.

I første omgang dog kun til Københavnerne - men vi udvider snart også til andre byer.

Skriv dig op så kontakter vi dig når vi har kørsel i området.

www.send24.com

Venligst

Jan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)