Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shop-system er det bedste?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har bestemt mig for at prøve at afholde en uofficiel Dansk Webshop Awards. Det kommer til at foregå i to runder.

Denne tråd er til nomineringerne i kategorien:

- Bedste Shop-system

Det bedste shop-system er det system som opfylder flest muligt af de krav man måtte stille til et sådant system. Hvilke krav der er til et sådant system må være op til brugerne.

Nomineringen til DWA er åbne, det vil sige at alle kan nominere. Det gøres ganske simpelt ved at besvare dette indlæg. Det er ikke tilladt at nominere sin egen webshop. Det er dog tilladt at nominere flere webshopsDer kan nomineres frem til d. 18. januar.

Derefter vil jeg for hver kategori sætte en tråd op med en afstemning. Denne bliver afsluttet d. 10 februar, hvor efter vi vil have kåret en vinder i hver kategori.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:20

Jeg synes OsCommerce 2.2 er utroligt godt specielt fordi at der findes så mange moduler til. Derudover er det forholdvist nemt at arbejde med frontend såvel som backend. 

Derfor vil jeg gerne nominere OsCommerce!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:16

Nu har vi lavet det lidt mere prof - Den ligger nu på denne blog.

http://webshop-hvordan.dk/dansk-webshop-award-2008-69.htm

Der stemmes ganske simpelt ved at kommentere indlægget eller skrive en mail til den mail der er oplyst på siden.

Derudover har vi købt navnet www.ewards.dk som bliver navnet for konkurrence - så der kommer en ændring mere inden længe.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 00:01

Hold da op det går stærkt i dag - vi er flyttet til nye og lidt mindre lokaler :-)

Du kan nu finde os på www.ewards.dk  - Her kan du nominere frem til d. 1 februar.

Alle nomineringer lavet herinde flytter vi selv. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)