Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CRM?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Jeg overvejer at lave et gratis CRM bl.a. inspireret af Dinero. Først når der kommer store mængder data og/eller komplicerede faciliteter, skal det koste noget. Det må helst ikke være tilklistret med reklamer. Det skal selvfølgelig kunne mere end de gængse regnskabssystemer, outlook og excel mv.

1. Kan man overhovedet lave ét, som opfylder de fleste af vores helt grundlæggende behov?
2. Synes du, at det kunne være en god idé? 
3. I så fald, hvad skal den gratis del som minimum kunne, før du ville bruge det?

Jeg venter spændt på svar.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Hej kære aminoer.

Jeg overvejer at lave et gratis CRM bl.a. inspireret af Dinero. Først når der kommer store mængder data og/eller komplicerede faciliteter, skal det koste noget. Det må helst ikke være tilklistret med reklamer. Det skal selvfølgelig kunne mere end de gængse regnskabssystemer, outlook og excel mv.

1. Kan man overhovedet lave ét, som opfylder de fleste af vores helt grundlæggende behov?
2. Synes du, at det kunne være en god idé? 
3. I så fald, hvad skal den gratis del som minimum kunne, før du ville bruge det?

Jeg venter spændt på svar.

Tænker du som freemium hvor man får basis funktioner gratis og dermed kan betale sig til flere funktioner og support?

Fra Vejle
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Nordic Racing Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

fed ide

jeg bruger til dagligt crm, og vil sige det er noget man skal vænne sig til, og en virksomhed skal have en vis antal kunder før at det er en hjælp. Ellers kan man kære det på et excel ark. 

i mit tilfælde burger jeg det til fokuskunder, hvor jeg kan skrive arbejdsopgaver ind, og se div. Tal for kunden.

hvis du vil have mere info så send pm til mig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. Tak fordi du synes, det kunne være en fed idé. Ja, det skal selvfølgelig være en tand bedre end Excel. Se mit indslag om lidt.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Tænker du som freemium

Wuow, dét ord måtte jeg liiii slå op - ja, det er præcis det, jeg vil lave, men der skal rigtig meget kød på og stadig være gratis. Det er planen, at det primært vil være salg af konsulenttimer, som skal bære det. Jeg vil gå meget langt for at undgå reklamer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperEgebart:
i mit tilfælde burger jeg det til fokuskunder, hvor jeg kan skrive arbejdsopgaver ind, og se div. Tal for kunden.
 

Jeg har allerede fået god respons på mit indlæg, både her og i pb/mails - tak for det. Der var én, som havde set, at cureman.dk var ledigt :-) 

Det ser ud til, at der tegner sig følgende billede 1-2-3:

1. Basis er en kanon kundedatabase, som skal fungere både simpelt (blot et navn og måske et telefonnummer/mailadresse) og komplekst som f.eks. Outlook.

2. "Kundehændelser", f.eks. "sket i sagen", "næste move" osv.

3. Import/eksport af data og efterhånden real-time integration med andre systemer (som kan det).

Man skal ikke definere noget ud fra hvad det IKKE er, men jeg vil alligevel pointere, at det i første omgang IKKE skal være et system til tidsregistrering og regnskab. Synes jeg, men jeg er da modtagelig for andre meninger. Det sexede skal være den gode kundedatabase med en god brugerflade og "kunde-hændelser".

Min plan er at få lavet én eller flere prototyper med pilottests for at se, om det overhovedet kan blive godt nok. Som det fremgår, er det også min plan at køre det åbent.

Any comments?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemet www.myphoner.com ligner meget Dinero og får i gratis og betalt version. Desuden kan MyPhoner bruges både som crm og telemarketing software.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du sat dig ind i hvad der allerede findes af løsninger på markedet? Her et par OpenSource eller freemium løsninger:

http://blog.capterra.com/free-and-open-source-crm/ 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Har du sat dig ind i hvad der allerede findes af løsninger på markedet? Her et par OpenSource eller freemium løsninger:

http://blog.capterra.com/free-and-open-source-crm/ 

Nu var Dinero heller ikke det første online regnskabsprogram 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:
Har du sat dig ind i hvad der allerede findes af løsninger på markedet?
Tak for link. Jaeh, øeh, lidt. Måske for lidt. Måske var det en del af ideen med indlægget at høre, om andre kendte noget tilsvarende.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)