Jeg har bestemt mig for at prøve at afholde en uofficiel Dansk Webshop Awards. Det kommer til at foregå i to runder.
Denne tråd er til nomineringerne i kategorien:
- Bedste produktside
Hvilken webshop har formået at lave en produktside som passer til deres egne produkter og giver dig lige netop den information du gerne vil have? og har fjernet det du ikke behøver?
Nomineringen
til DWA er åbne, det vil sige at alle kan nominere. Det gøres ganske
simpelt ved at besvare dette indlæg. Det er ikke tilladt at nominere
sin egen webshop. Det er dog tilladt at nominere flere webshops. Der kan nomineres frem til d. 18. januar.
Derefter
vil jeg for hver kategori sætte en tråd op med en afstemning. Denne
bliver afsluttet d. 10 februar, hvor efter vi vil have kåret en vinder
i hver kategori.
Skulle vi ikke prøve at gøre det lidt mere struktureret end i fire forskellige tråde og samle det på en hjemmeside et sted. For jeg kunne godt forestille mig der ville være en vis opmærksomhed omkring det... Og så kan andre end aminoer også være med...
Hvis vi samler det et sted, og beder folk om at smide en mail til dig eller mig omkring hvem de vil nominere i de fire kategorier, så kan vi samle det sammen til slut og lave en finale runde, hvor folk så igen skal nominere.... Jeg tror godt vi kan hype det her til at få en masse med på det...
Jeg vil godt stille min webshop blog (http://webshop-hvordan.dk/blog ) til rådighed i første omgang, og hvis der er stor opmærksomhed og tilslutning, kan vi nok finde et domæne/webhotel til fremtidige Dansk Webshop Awards....
Jo det kan vi sagtens Brian. Laver du fire indlæg på din blog? Så laver vi vel bare et indlæg her på amino med links til disse? Ved du om vi kan slette de indlæg jeg allerede har lavet?
Jeg tror ihvertfald også vi kan lave rigtigt meget presse på det.