Hej alle amino bruger
www.Fashionmode.dk det er min hjemmeside: bemærk stadig under opbygning, så i behøver ikke kritiserer endnu. Ideen er at sælge mode relaterede ting. som sko, bælter, tasker, tøj osv. Men har kun formået at lave aftaler med et par levererandør og er under forhandlinger med andre så det skal nok komme. Så spørgsmål til jer er: Hvordan finder man leverandør til disse kategorier, søger man bare i google, bruger alibaba eller andre online markedpladser. En anden ting kunne være at tage et fly til bøhlandet og se om man kan finde nogle gode leverandør der. Skal man skabe et nætværk på den ene eller anden måde. Hvad vil i gøre i sådan en situation hvor i skulle finde produkter/leverandør?
|
Hejsa.
Da jeg selv startede tanken om min shop for godt og vel et halvt års tid siden, da startede jeg med at lede efter leverandører på diverse modemesser hvor man også er nødt til at deltage for, at komme i kontakt med evt. kommende leverandører.
Alle tre links er til modemesser i København som næste gang afholdes her i februar måned. Her kan du finde navne på sælgere samt telefonnumre, e-mails m.m.
Håber du kan bruge det