Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO -succeshistorier

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant læsning.

Er der nogle, der kan give et ca. bud på hvor meget ancinitet betyder?

- Og har antallet af besøgende på ens side betydning for ens ranking?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 21:06

mynewart.dk:
Er der nogle, der kan give et ca. bud på hvor meget ancinitet betyder?

Efter et stykke tid betyder det meget lidt, det bedste er nok bare at høre hvad Matt Cutts selv har at sige: 

Den korte udgave: Efter et par måneder betyder godt indhold og backlinks mere.

Du vil dog til tider opleve at helt nye sider sagtens kan ryge til tops (side 1), for derefter at falde helt ud af top 100 og så derfra langsomt begynde at kravle op af stigen igen.

mynewart.dk:
Og har antallet af besøgende på ens side betydning for ens ranking?

Google siger nej (fordi det er for let at booste sine besøgende med bots f.eks.). Noget som altid hjælper og kun bliver mere og mere sandt efterhånden som robotterne bliver smartere: Godt indhold hjælper på rankings. Det kan finpudses med internal links, backlinks fra de rigtige sider osv., men indholdet i sig selv er kernen.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:41

Tak for svaret.

Så hvis man fra dag 1 går igang med en intensiv SEO strategi kan det være, at man først mærker udbyttet efter 2-3-4 måneder, men så dér måske ser et kæmpe hop på meget kort tid?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:42

mynewart.dk:
Så hvis man fra dag 1 går igang med en intensiv SEO strategi kan det være, at man først mærker udbyttet efter 2-3-4 måneder, men så dér måske ser et kæmpe hop på meget kort tid?

Min erfaring er at de der "kæmpe hop" oftest er meget kortvarige og bundet op på at Google's algoritme finder en eller anden form for nyhedsværdi i dit indhold - eller at dine konkurrenter og deres affiliates lukker et helt marked :D

Min anbefaling, som jeg også var inde på tidligere, er stadig content, men at prøve at tænke lidt ud af boksen. Med MyNewArt som eksempel kunne det være at kigge på at lave guides til ophængning af billeder, hvilke vægge kan man hænge hvad på, hvor meget må det veje, hvilke typer rawplugs skal man bruge til en gipsvæg og den slags. Du kan senere overveje om du også vil sælge denne slags ting og på den måde udvide din forretning - men find ud af hvad dine kunder ellers kunne være interesseret i at vide noget om. Folk der skal hænge ting op på vægge (også hylder for den sags skyld) er allerede gør-det-selv-typer der, hvis man nu er heldig, kunne blive distraheret og synes at et af dine produkter skulle have en plads i hjemmet. Jeg forestiller mig at konkurrencen på "rawplugs" og relaterede keywords er ret lav.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 14:11

Jeg arbejder til daglig med bl.a. SEO på http://www.henrikorsnes.dk.

I øjeblikket ligger vi nr. 1 på både "ure" og "smykker". Dertil kommer en lang række andre mindre tunge søgeord og -fraser med 1. pladser og så ellers et hav af top 3 placeringer. Vi ligger nr. 2 på en del brandsøgninger kun overgået af brandet selv. Det går fornuftigt :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:15

Peter Bæk:

Jeg arbejder til daglig med bl.a. SEO på http://www.henrikorsnes.dk.

I øjeblikket ligger vi nr. 1 på både "ure" og "smykker". Dertil kommer en lang række andre mindre tunge søgeord og -fraser med 1. pladser og så ellers et hav af top 3 placeringer. Vi ligger nr. 2 på en del brandsøgninger kun overgået af brandet selv. Det går fornuftigt :-)

Det er godt gået! Har du nogle tip?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak :-)

Udover de klassiske dyder som god informationsstruktur og intern linkstruktur, opbygning af domæneautoritet (linkbuilding) og unikt indhold, så er jeg kommet meget langt med iterativ eksperimentering. Hav god tracking med alle relevante søgeord og eksperimenter så med små ændringer på forskellige sider. Hvis du finder mønstre i noget der virker positivt, så udbred så vidt muligt til andre sider. Rinse and repeat.

Det giver dig mulighed for at komme foran feltet i stedet for blot at afvente og læse hvad andre skriver der virker. "Bedste praksis" er selvfølgelig vigtige at kende, men det er kun udgangspunktet.

Jeg håber det giver mening :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)