Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger god indretningsarkitekt/køkkendesigner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner. 

Jeg er simplethen på herrens mark. 

Jeg står og igang med en kæmpe renoveringsopgave inden længe. Hele stuen og køkkenet, som er ud i et, skal nytænkes og updates. 

Jeg har selv en ide om hvordan det skal være, er snedker og har lavet masser af disse opgaver, men denne gang er det mit eget hus og derfor er det SÅ svært at se objektivt på det hele og ikke hænge fast i den gamle indretning.  Jeg skal bla. have sat en dør i ud til terrassen og have en trappe op til 1 sal indkorporeret i rummet....... det er ikke nogen helt nem opgave. 

Derfor vil jeg gerne have professionel hjælp og det skal være en der er god! Og derfor skriver jeg her :-) Jeg har søgt lidt på nettet, men syntes det er svært bare at vælge en man ikke kender og ikke har set nogen ideer fra. Hvordan pokker gør man? For hvad gør man hvis man får en her ud og han/hun kun kommer med ideer man ikke kan bruge? Så har de jo alligevel brugt tid på det. Det kan jo nå at blive en voldsomt dyr affære? 

Kender i nogle indretningsarkitekter eller designere som har gode hjemmesider el lign, hvor man kan se hvad de kan. Det der er vigtigst for mig er en, der virkelig kan nytænke! For alle de oplagte ideer til rummet har jeg selv :-)  Og det er jo svært at vide om folk kan det?  Kan i følge mig ...... :-)

Og hvis du selv er en af delene, så giv mig endelig et skriv. Jeg bor på nordfyn.

Mvh Tom  

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malor.

Ring rigtig gerne til Kim fra Daubjerggaard Design.. Hun er rigtig kompetent, og har lavet rigtig store projekter. Så jeg er sikker på at hun også kan hjælpe dig.
http://www.daugbjerggaard.dk/referencer kontakt: 20820367

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

kontakt salgschef frits Sørensen invita i vejle de har en god indretnings arkitekt de kan vejlede dig

tlf 42440301

mvh

benny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)