Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allle der laver affiliate marketing

Jeg står med en løsning, hvor jeg gerne vil snakke med personer der vil have opdateret deres hjemmesider omhandlende affiliate marketing, eller personer der gerne vil igang med en ny hjemmeside

Det er en suveræn mulighed for at få gratis grafik samt en gratis hjemmeside. 

Jeg vil meget gerne snakke med dig om løsningen, da det kunne have relevans for dig, ligegyldigt om du laver e-mail marketing, FB-marketing eller Link-building. 

Jeg ser frem til at høre fra dig, ved at du kan skrive din e-mail her i indlægget hvor vi kan tage en vidergående snak om mulighederne ved det.

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med dette indlæg. Som jeg forstår det tilbyder du gratis trafik til en side, hvad får du ud af det? Og hvorfor gør du det ikke blot selv? Beklager hvis jeg har misforstået dig.

Send mig gerne en email til bjerrum98/gmail.com, jeg har flere affiliate sider, så må vi se om det har relevans. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bjerrum:

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med dette indlæg. Som jeg forstår det tilbyder du gratis trafik til en side, hvad får du ud af det? Og hvorfor gør du det ikke blot selv? Beklager hvis jeg har misforstået dig.

Send mig gerne en email til bjerrum98/gmail.com, jeg har flere affiliate sider, så må vi se om det har relevans. 

Der står "Grafik" though ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, min fejl. Beklager :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)