Hej |
Jeg følger ikke konceptet 100%, men jeg har efterhånden tilpasset den min personlighed. Jeg har kombineret KanBan flow og Getting things done. Jeg skriver ting ned, som tager mere end 5-10 minutter, eller som jeg bare ikke kan nå lige når jeg kommer på det. Så prioriterer jeg dagligt min liste over todo's med ting der skal gøres med dato, uden dato - og nice to get done. E.g at at svare på amino indlæg ryger i "I aften" kolonnen, ring til kunde før kl. 10 og aftal møde - imorgen kolonnen, bogføring sættes til en specifik dato, ligesom løn. Og så en sidste kolonne, som er inspiration, artikler, eller tiltag som jeg gerne vil gøre, men der skal være tid til først.
Personlig fjerner det stress fordi jeg ved at jeg husker det hele, jeg er blevet bedre til at overholde deadlines og aftaler, og jeg får lavet flere af de små ting, som faktisk kan have stor indflydelse på både forretning og det personlige plan. Men jeg kan forestille mig, at det vil være en forfærdelig metode for mennesker, som foretrækker mindre struktur :)