Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilag på Hebraisk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været på forretningsrejse i Israel, og har derfor en håndfuld bilag med hjem på taxakørsel, forplejning, hotel osv. Bilagene er på Hebraisk, så de er forholdsvis umulige at finde hoved og hale i med mindre man kan læse sproget.

Er der nogen der ved om det er en udfordring mht. SKAT hvis den slags bilag indgår som bogførte køb i mit regnskab? Er jeg ansvarlig for at oversætte, eller kan jeg være ligeglad?

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:29

er du blevet bedt om at indsende bilag  ?hvis ikke vil jeg være ligeglad.. og hvis skat beder om at indsende billag og ønsker en dansk version, så må du jo tag den derfra

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:34

Nej jeg har ikke indsendt noget regnskab endnu. Jeg vil bare gerne bogføre løbende for at få styr på bilagene med det samme, så det er ude af verden. Der er jo nok andet at se til :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38

Du skal beskive rejsens formål generelt og så må du bare skrive på hvert bilag hvad det dækker. På dansk. Middag med xx og xxx fra yy osv

Det er din opgave at dokumentere men skat må så hvis de ikke stoler på det du skriver på de enkelte bilag, få dem oversat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)