Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side / Rabat på alarm

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Jensen:

Hej Mikael

Tak for din tid,
Hvad har du besøgt siden med?
CVR, Bank Firma oplysninger osv står i bunden når jeg selv besøger siden far Computer og mobil,

Mvh
Daniel

på min computer ser jeg bank oplysning og dit telefon nummer og dit firma navn , men jeg ser intet cvr nummer på siden , jeg bruger google chrom , hvis lige har sat det på inden de sidste tid kan der gå lidt tid før ændringer slå igennem alle steder , før de gemmes til alle for internet er lange snore og skal lige have opdateret dine ændringer til alle 

det var min cach version jeg fandt dit cvr nummer nu ,det var på en underside jeg ikke havde besøgt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin, overskuelig og troværdig side Yes

Min eneste anke, er den skyggeeffekt som er lagt på brødteksten på forsiden, samt i footeren, som gør teksten besværlig at læse. Den kan gå an i footeren, da der ikke er så meget tekst, men ikke i brødteksten.

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Daniel Jensen:

Hej Mikael

Tak for din tid,
Hvad har du besøgt siden med?
CVR, Bank Firma oplysninger osv står i bunden når jeg selv besøger siden far Computer og mobil,

Mvh
Daniel

på min computer ser jeg bank oplysning og dit telefon nummer og dit firma navn , men jeg ser intet cvr nummer på siden , jeg bruger google chrom , hvis lige har sat det på inden de sidste tid kan der gå lidt tid før ændringer slå igennem alle steder , før de gemmes til alle for internet er lange snore og skal lige have opdateret dine ændringer til alle 

det var min cach version jeg fandt dit cvr nummer nu ,det var på en underside jeg ikke havde besøgt 

Det forstår jeg ikke, for bank og firmaoplysningerne kom på siden som noget af det første. :)
Men tak for din tid,
God weekend

Mvh
Daniel

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

Fin, overskuelig og troværdig side Yes

Min eneste anke, er den skyggeeffekt som er lagt på brødteksten på forsiden, samt i footeren, som gør teksten besværlig at læse. Den kan gå an i footeren, da der ikke er så meget tekst, men ikke i brødteksten.



Hej Tim,
Tak for din feedback, jeg syntes ikke selv der er problemer med teksten og farvener, men vil da lige få kigget på det,
Det er trods alt derfor jeg har smid siden herpå :)

God weekend
Mvh
Daniel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)