Reklamer NejTak, hvem står bag den her?
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Jack
Skrevet
10-06-2016 kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kære Aminoer
Kender i den her eller ved hvem som står bag forsendelsen af disse reklamer (Post Danmark nægter det er dem) Der står kun adressen og ikke modtager navn :-)
Svar
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Tja, det ligner jo meget godt den der kommer som omslag til andre reklamer...
Jeg ville samle alle dem jeg fik fra post Danmark i en større bunke, for derefter at gå på nærmeste posthus og aflevere det til dem da du ikke har bedt om disse reklamer. For hvem skulle egentlig gide forfalske disse?
Mon ikke du så kommer på deres " nej tak" liste ;)
Svar
Tilmeldt 6. Jun 16
Caspar F
Fra
Caspar F
Skrevet
10-06-2016 kl. 15:56
Svar
Hey,
Kan det være at de selv er ude og dele det ud mon? Det behøver ikke nødvendigvis at være Post Danmark jo?
Hilsen, Caspar
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Jeg har fået samme reklame i dag,så det kan kun være post danmark som har afleveret dem. Da de er kommet med de andre reklamer fra dem af (og var lagt rundt om de andre)
Svar
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Jack
Skrevet
10-06-2016 kl. 16:23
Svar
I dag fik jeg nok, så jeg ringede dem op Her påstod postdanmark det var noget som jeg selv har meldt mig til på nettet , så jeg måtte kontakte hver eneste butik for at få det stoppet :-( Syntes det lyder mærkelig
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
10-06-2016 kl. 16:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
I dag fik jeg nok, så jeg ringede dem op Her påstod postdanmark det var noget som jeg selv har meldt mig til på nettet, så jeg måtte kontakte hver eneste butik for at få det stoppet :-( Syntes det lyder mærkelig
Det mest mærkelige er, synes jeg, at du får den slags leveret i postkassen... I Hong Kong....
Spøg til side. Det er p.............. at det ikke respekteres med nej tak.
Og.... så kan det jo være andre der har tilmeldt dig sådan bare for at genere!
Svar
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Jack
Skrevet
11-06-2016 kl. 18:17
Svar
I dag fik jeg nok, så jeg ringede dem op Her påstod postdanmark det var noget som jeg selv har meldt mig til på nettet, så jeg måtte kontakte hver eneste butik for at få det stoppet :-( Syntes det lyder mærkelig
Det mest mærkelige er, synes jeg, at du får den slags leveret i postkassen... I Hong Kong....
Det var ikke særligt brugbart som kom der.. janteloven længe leve :-) Tråden handler om hvem som står bag denne forsendelse som er leveret af post danmark, alt andet er støj :-)
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
11-06-2016 kl. 19:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Det var ikke særligt brugbart som kom der..
janteloven længe leve :-)
Tråden handler om hvem som står bag denne forsendelse som er leveret af
post danmark , alt andet er støj :-)
Hold da op for et herligt lørdagshumør du kan præstere der.
Jvf. din profil, til venstre for dine indlæg , residerer du i Hong Kong.....
Det var for hel.... men t som en uskyldig morsomhed.
Beklager meget at der ikke skulle mere til at bringe dit pis i kog.
Jeg har hermed noteret mig, at du ikke tåler humor, og skal nok lade din meget seriøse tråd i fred.
Svar
Tilmeldt 20. Feb 14
deltro
Skrevet
11-06-2016 kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Tilmeldt 30. Jul 12
Kender i den her eller ved hvem som står bag forsendelsen af disse reklamer (Post Danmark nægter det er dem) Der står kun adressen og ikke modtager navn :-)
Som det står på sedlen er det Post Danmark der omdeler dem. Og som du jo nok kan se på reklamen er den fra hjem is.
Svar