Jeg har en lille hobby virksomhed som søger en dygtig revisor. Har en årsomsætning på ca. 400.000 kr. Jeg bor i Haderslev/Kolding området.
Jeg ønsker venligst at man kan fremlægge bevis for at man har tilegnet sig titlen "godkendt registreret revisor" og hvilken brancheorganisation man er medlem af.
Antal bilagpr.år: ca. 200-250 (sendes pr. mail hver måned)
Evt. 4 x kvartalsbalancer
1 årsregnskab incl. personlige skatteopgørelse for min kone og jeg.
Jeg har en lille hobby virksomhed som søger en dygtig revisor. Har en årsomsætning på ca. 400.000 kr. Jeg bor i Haderslev/Kolding området.
Jeg ønsker venligst at man kan fremlægge bevis for at man har tilegnet sig titlen "godkendt registreret revisor" og hvilken brancheorganisation man er medlem af.
Antal bilagpr.år: ca. 200-250 (sendes pr. mail hver måned)
Evt. 4 x kvartalsbalancer
1 årsregnskab incl. personlige skatteopgørelse for min kone og jeg.
kan du lave et dok. for et smba som skal genoprettes, man kan se på erhvervsstyrelsens side hvad kravet er selv om de tilsyneladende ikke forstår hvad et smba selskab er.
kan jeg evt. skrive til din mail for at høre om det er noget du kan hjælpe med?
kan du lave et dok. for et smba som skal genoprettes, man kan se på erhvervsstyrelsens side hvad kravet er selv om de tilsyneladende ikke forstår hvad et smba selskab er.
kan jeg evt. skrive til din mail for at høre om det er noget du kan hjælpe med?
Uden at være 100% sikker - så tror jeg ikke du kan genoprette et SMBA da virksomhedsformen jo er udgået for år tilbage, og jeg tror ikke, hvis den sendes til lukning, at man kan genoprette -
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Uden at være 100% sikker - så tror jeg ikke du kan genoprette et SMBA da virksomhedsformen jo er udgået for år tilbage, og jeg tror ikke, hvis den sendes til lukning, at man kan genoprette
Det er ikke muligt at nystifte et SMBA, Reglerne om genoptagelse blev der ikke rørt ved. Det indebær så blandt andet en 3 måneders frist og en revisorerklæring (revision af regnskab og hvis man er omfattet af undtagelsen om indsendelse af regnskab så skal lave revisor lave en erklæring om at SMBA er solvent)
Hej alle og man tak for jeres indlæg som jeg selvfølgelig ligger ind i mine bogmærker. Jeg har arbejdet lidt med mulighederne og har fundet Tønder revision som jeg er indgået et samarbejde med. Skulle det vise sig at det ikke fungerer tager jeg fat i jeres råd igen.