Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger deltidsstilling i KBH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos J

Jeg står for øjeblikket og skal rykke teltpælene op, og flytte til København fra jylland – nærmere betegnet Rødovre, hvor jeg på nuværende tidspunkt har kontor.

Jeg har for øjeblikket et fuldtidsarbejde i jylland og ved siden af dette, har jeg min egen virksomhed, hvor jeg designer tøj og får produceret i udlandet.
En af grundende til, at jeg vælger at flytte til øen, er for at udvide mit netværk, samt at komme til at markedsføre mit produkt, på flere bredder.
Det hele er stadig på en base, hvor jeg endnu ikke har trukket nogen penge ud af firmakontoen, men blot skudt mere i fra min løn – nu er planen, at jeg håber på, at kunne få lidt hjælp fra jer, da jeg gerne vil sætte mere tid i mit eget, og derfor finde et muligt deltids eller fuldtidsjob, hvor der er mulighed for udvikling, og gerne vekslende arbejdstider, hvor det er muligt, at arbejde selvstændig og nå daglige ordre/mål.

Jeg betegner mig selv som fleksibel, orienteret og selvstændig.
Uddannet indenfor Lager, Transport & Logistik, ferm med IT, har siden 2008 haft eget virksomhed og importeret og stået for indkøb.
Elsker at udvikle mig selv, hvilket jeg også ser som en bonus, da jeg er ret lærenem og nysgerrig for at prøve nyt og nå daglige mål, og mere til.

Hvor kan jeg lige placere mit søgning henne, udover at nævne noget som vikarbureau eller stepstone ;) ?

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:11

Hej Andi,

Jeg har en idé, har du et nummer hvor jeg kan fange dig.

Hilsen Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 16:18

Hej Mikkel

Tak for beskeden. Jeg smækker en besked i din postkasse :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11

Hej !

Jeg søger efter en sælger på Sjælland. !!! måske er du interseret. ?

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 14:16

Hej Morten

Jeg vil meget gerne høre fra dig. Eventuelt du kan sende mig en besked på hvad du søger?

Andi

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 20:31

Jeg har endnu ikke fået afklaret noget med de to nuværende henvendelser. Så jeg er stadig aktiv søgende og ligeledes åben for fuldtidsstilling :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)