Hej Aminos J
Jeg står for øjeblikket og skal rykke teltpælene op, og flytte til København fra jylland – nærmere betegnet Rødovre, hvor jeg på nuværende tidspunkt har kontor.
Jeg har for øjeblikket et fuldtidsarbejde i jylland og ved siden af dette, har jeg min egen virksomhed, hvor jeg designer tøj og får produceret i udlandet.
En af grundende til, at jeg vælger at flytte til øen, er for at udvide mit netværk, samt at komme til at markedsføre mit produkt, på flere bredder.
Det hele er stadig på en base, hvor jeg endnu ikke har trukket nogen penge ud af firmakontoen, men blot skudt mere i fra min løn – nu er planen, at jeg håber på, at kunne få lidt hjælp fra jer, da jeg gerne vil sætte mere tid i mit eget, og derfor finde et muligt deltids eller fuldtidsjob, hvor der er mulighed for udvikling, og gerne vekslende arbejdstider, hvor det er muligt, at arbejde selvstændig og nå daglige ordre/mål.
Jeg betegner mig selv som fleksibel, orienteret og selvstændig.
Uddannet indenfor Lager, Transport & Logistik, ferm med IT, har siden 2008 haft eget virksomhed og importeret og stået for indkøb.
Elsker at udvikle mig selv, hvilket jeg også ser som en bonus, da jeg er ret lærenem og nysgerrig for at prøve nyt og nå daglige mål, og mere til.
Hvor kan jeg lige placere mit søgning henne, udover at nævne noget som vikarbureau eller stepstone ;) ?