Hej Aminoer.
Det eneste du skal gøre er at trykke Din email ind. Din titel på din hjemmeside/shop. Og en url self. Så tilføjer den dig til 66 søgemaskiner på kun 1 min. Dette skal du så gøre engang i måneden.
Du kan 100% Selv vælge hvilke søgemaskiner du vil tilmeldes via programmet. Det er så enkelt. Og du kan øge din omsætning med 120%.
Jeg fik 10 ekstra ordre den første gang jeg prøvede programmet.
Du har alt og vinde og intet at tabe.
Du bliver tilmeldt følgende søgemaskiner. lyncos , Google , yahoo , Alltheweb , scrubby , Aewi , Entireweb , Evisum , Exactseek ,findlnfo , accessible online , Actionseach , Aldar.net , AOl seach , Directhit , Hotbot , Netscape , Altaseek , mainseek.com , Mygo , Fansites , FYLasia , Cutedoggy , Cybrport , Uptown market , useful it links , Dmoz , Dazzo , Darkportal , Direct hit , Djpulse.com , 0ingo , onwashington , Netfinder USA , Netseach , Networld , Nexet , Euroseek , Eeinfo , Webhide0ut , Wiziseach , wherewithal , Pandia plus , popular sites , scopie , stomp , seach beast , Searchbug , Seachsite , Simple seach , Sitewarp , Smartbeak , surfers hangout , Vivazoom , Verita , Geoboz seach , Grancenote , Kazazz , Zahri , Zenseach , 2T rom metaseach , 3apes.com , 4topweb.com , hooting0wl , Humanux , Jaffez , Lehed. Hvorfor betale penge for at stå på Yahoo. Med dette program er det gratis :) Skriv en privat besked til mig hvis dette har din interesse. |
reklamen:Så tilføjer den dig til 66 søgemaskiner på kun 1 min. Dette skal du så gøre engang i måneden.
Mener du virkelig, at der er 66 søgemaskiner, som det er værd at bruge tid på? Når vi snakker et dansk site?
reklamen:Jeg står med dette fantastiske stykke software som giver dig en rigtig god placering i 66 forskellige søgemaskiner.
Så den tilmelder ikke bare, den optimere også ens side?
reklamen:Du bliver tilmeldt følgende søgemaskiner.
lyncos , Google , yahoo , Alltheweb , [...], Dmoz , [...].
Jeg ved i hvert fald at der ikke er meget pointe i at tilmelde sig Google. Hvis du ikke automatisk bliver fundet af Google, er dit site så fucked at du bliver nød til at gøre et eller andet ved det. DMOZ plejer heller ikke, at være glad for gentagende tilmeldinger... og når jeg ikke skal oplyse dig om, hvilken kategori mit site er i, hvem finder så ud af det? Dig, DMOZ, ingen?
Svar lige på ovenstående, plus: Har du virkelig brugt det program selv eller er det bare salgsgas? Og på hvilket site har du benyttet det?