Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til GNU GPL (Joomla) og hvordan det fungere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du er ekspert i Joomla og kender indgående til hvad man må og ikke må i forhold til GNU GPL (Joomla) så vil jeg bliver sindssygt glad og bedre i nu hvis jeg må give dig et kald på telefonen... har et par spørgsmål.

God aften
Dennis Nielsen

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dennis,

Hvilke spørgsmål har du til GNU GPL licensen?

Den er ret godt beskrevet på Joomlas egen hjemmesiden, hvis det er: https://tm.joomla.org/trademark-license

Der er også en FAQ, hvor du måske kan finde svar på dine spørgsmål.

Ellers er du altid velkommen til at give mig et kald i løbet af i morgen torsdag.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det vil jeg virkeligt gerne benytte mig af, det er en ven der er kommet i klemme hos en af de "tvivlsomme" web leverandører lad os bare sige det sådan.... og jeg tror ikke de har en sag i mod min ven hvis jeg har ret i mine antagelser... men vil foretrække at få lov til at tage 2.5 minutter af din tid, så vil jeg videregive at du har budt ind naturligvis ...det personen forhåbentlig vinder den sag som er på vej og så skal bruge en hjemmeside fra en anden leverandør, uden at jeg lige kan love noget på det :)  

Jeg ser om jeg kan finde et nummer til dig via din hjemmeside og ringer i morgen.

:) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er team leader i Joomlas Legal Team og er rådgiver for Open Source Matters inc. bestyrelsen bag Joomla, hvor jeg har siddet i 2 år som bestyrelsesmedlem inden da.

Herudover så rådgiver jeg adokatvirksomheder m.v. i GNU/GPL og andre Open Source licenser.

Du kan fange mig på telefonen i morgen eller skrive en mail hvis du ønsker yderligere sparring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)