Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Annonceadministrator

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ved at lave nogle sponsoreret opslag, men jeg er forvirret omkring "boost af opslag" på en enkelt post og oprettelse af et annoncesæt.

Jeg har forsøgt at lave et opslag i power-editoren ifm. et annoncesæt med planlagt tidspunkt samt budgetbegrænsninger. Men når jeg går tilbage til de planlagte opslag på min side, så får jeg stadig tilbuddet om at "booste opslag", hvilket jeg ikke forstår. Jeg har jo lavet alt, hvad Facebook har bedt mig om ift. en annoncering. 

Hvad gør jeg galt?

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Booste opslag & annoncesæt er 2 forskellige ting. Du kan lave tilbud og booste opslaget. Eller/og lave annontcesæt som bliver vist ude i siden.

Kh Nikolai

Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det mener jeg ikke, fordi opslag som jeg har lavet via powereditoren fremgår som et planlagt opslag på siden

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - Så har jeg ingen anelse. Men det er bare hvad jeg tror! :D Har selv boostet opslag, og det var ikke reklame for siden som sådant.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke bekymre dig om. Selvom du har lavet en kampagne for page post engagement vil du stadig ha' knappen "boost post" på din FB side.

Men hvis du har lavet annoncen korrekt skal den nok blive promoveret. Når annoncen er gået i gang vil du også se at opslaget ændrer sig og du vil kunne kunne se organisk og betalt rækkevidde.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)