Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørselsgodtgørelse i enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har prøvet at søge rundt på nettet efter svar men uden held så nu prøver jeg her.

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed hvor jeg kommer hos 3 forskellige virksomheder om ugen.

Virksomhed 1: Der er jeg fast hver mandag (ca 6 timer om ugen)

Virksomhed 2: Der er jeg fast hver tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag (ca 20 timer om ugen)

Virksomhed 3: Der er jeg fast hver Torsdag (ca 6 timer om ugen)

Kan jeg uden at bekymre mig benytte mig af de 3.63.- pr km max 20.000 km om året uden at komme i klemme selvom jeg er på den ene virksomhed flere gange om ugen end de andre ?

Det skal siges at bilen jeg kører i er en leaset bil (privat leaset) gør det nogen forskel ?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17

Hej Rene

Der er også en 60 dages regel, den siger at  man må køre fra sit hjem til en kunde 60 dage inden for en 12 måneders periode, når man så når de 60 dage, skal man være væk fra kunden i 60 dage. De 60 dage gælder hvis man kører i privatbil og en gang i mellem bruger en firmabil.

Jeg ved ikke om det gælder i din situation.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Tilmeldt 7. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:22

Hej thpede

Det tror jeg ikke umiddelbart at den gør da jeg ikke driver virksomheden fra egen bolig:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47171
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04

ReneFredsgaard:

Hej thpede

Det tror jeg ikke umiddelbart at den gør da jeg ikke driver virksomheden fra egen bolig:)

det tror jeg du skal dobbeltchecke - jeg ville ha troet 60 dages regel galt fra EN adresse til en anden uanset om det var privat bolig - men check

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)