Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1GB Memory stik *Kvalitet*

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Michael:

Lige nu og kun for aminoer tilbyder jeg en stilren 1gb memory stik i flot sølvdesign. Modellen er kun 5,5 cm lang og i en lille nøglerem.

Aminopriser pr. stk (inklusiv moms):

1-5 stk: 95kr
6-10 stk: 89kr
+ 15 stk: 79kr
+ 100 stk: 72kr
+ 1000 stk: 64kr

Peter Michael

Undskyld støjen i din tråd. Embarrassed

Fortsat god søndag. 

Venlig hilsen Brian 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EMS bruger Post Danmark her i Danmark. Ja UPS, DHL og de andre er da klart at fortrække. Leveringstid er ca. + 2 dage iforhold til UPS og DHL. Jeg kan stadig ikke forstå du har så høje transport omkostninger. Din leverandør må være temlig lille. Jeg betaler normalt USD 7 pr. kg. ved EMS ved de leverandøre jeg bruger i Kina. Det skal lige siges jeg normalt tager ca. 20 kg. af produkter hjem pr gang. Det betaler jeg USD 140 for. Du kan jo også bare købe dem igennem mig.. hehe

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:37
Tak brian. Jeg overlever nok - selvom folk der snakker om andet burde oprette sit eget oplæg eller finde emner med relevant indhold i forhold hvad de ønsker at diskutere
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Hvad med nogle større end 1GB?

F.eks. 2 eller 4GB er det muligt? 

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:19
http://www.380.dk/USBflashdiskpricelist16.xls
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:29

Remydk:

Shenzhen Chicida Electronic Technology Co.,Ltd

Vil have USD 5,13 for 1 GB...

>Klaus Fejer : Ellers er der denne hjemmeside: http://www.pixmania-pro.co.uk/uk/uk/556945/art/pixmania/1-gb-usb-2-0-key.html 

Det er da helt usædvanlig dårlig stil at begynde at ødelægge en andens foretning ved at liste konkurrenter på en tråd der er oprettet i "JEG HAR ET GODT TILBUD TIL DIG". Der er sgu da ingen herinde på Amino der er så meget IT analfabeter så de ikke kan finde ud af at Google sig frem til et tilbud på USB nøgler hvis de vil have en bedre pris. Så hvad er det lige i får ud af jeres indlæg?

Fordi man skriver på et debatforum kan man godt bevare lidt stil alligevel?

/Jesper

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:52
Tud ikke... Det er jo bare oplysninger, det er jo ikke fordi man tjener noget på det... Men Uha.. Det er virkeligt slemt at dele informationer med andre. Alle kan jo ikke have din "Stil" så hvorfor tager du dig ikke bare sammen og stopper din stil op et sted hvor solen ikke skinner..Geeked
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:25

Han prøver jo bevidst at ødelægge dette emne ved at gide at bruge tid på at oploade andres prislister til sin server osv. Utrolig dårlig stil og jeg gider ikke deltage mere. Er nogle interesseret kan jeg kontaktes på mailen.

og ja, alle størrelser kan sådan set købes.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)