Det er godt, at du ved hvordan der laves tekster og hvordan der skal bruges tid på at tænke og de fleste af os andre mener vi bare kan lave det i et word dokument. Hvis du ikke underviser mig i hvordan det hænger sammen, så vil din ydelse være for dyr (fordi jeg tror jeg kan klare det selv..eller andre som skriver til 1/4 af jeres pris kan... osv.). Så vil dine kommende kunder måske KUN være dem som ved at der er prisen for gode tekster. De forstår måske der er en lav pris - vi andre gør ikke. |
Jeg undrer mig meget over den tilgang du har til sagerne på.
Mellem linjerne i alle dine svar herinde siger du jo at alle der gør det til 20-30-40 øre pr. ord ikke har den fjerneste idé om hvad de laver?
Hvis jeres segment er et helt andet sted, og i sammenligner jeg selv med forfattere hele tiden, så synes jeg helt at i skal droppe eksempelvis produktbeskrivelser.
Et eksempel er en person som Halfdan Timm, har jeg da set før hjælpe nogle med at lave tekster helt ned til 20 øre pr. ord. Dette er en der er yderst kompetent, og har ekstremt mange referencer. Hvis det er en desideret forfatter til 700 kr/t så er jeres priser også næsten deroppe af da. For en der er så kompetent tager det jo ikke så lang tid igen at skrive teksterne?
Pas på med at fortælle at de andre ikke er gode nok men, eller at sammenligne jer selv med en helt anden branche. Hvis i er skide dygtige burde det jo komme af sig selv, men fortæl hvorfor at vi skal betale så meget for jer, ikke blot fordi at de andre ikke er gode nok, eller fordi at en forfatter taget det og det i timen.
Bliv gratis medlem