Hej Alle Aminoer, Jeg er en frisk kvinde på 28 år, som har været selvstændig med rengøringsvirksomhed i næsten 8 år. Men i 2015 måtte jeg lukke og slukke virksomheden grundet meget svær graviditet, og ingen til at passe virksomheden for mig. Så nu efter min barsel er slut går jeg og overvejer at starte igen, da det er det jeg brænder for og vil. Derfor søger jeg jeres hjælp og opbakning så jeg kan komme på benene igen og servicere mine kunder som før. Jeg har haft både private, erhvervskunder og hoteller. Så lige nu søger jeg alt indenfor rengøring om det er erhverv eller privat, samt underleverandør samarbejde. Jeg er også igang med at udarbejde en hjemmeside som bliver færdig snart. Jeg kan tage Kbh og hele sjællandsområde, men hvis du er i tvivl om dit område kan du bare spørge. Min timepris Erhvervsrengøring: 180,- + moms Privatrengøring: per gang pris Underleverandør: afhængige af timer I er meget velkommen til at spørge ind til det i gerne vil vide om mig eller priserne, og i må også godt komme med feedback til dette indlæg. Tusind tak for jeres tid og forsæt en rigtig god dag derude. Telefon: 60 13 04 43 |
Hejsa
Jeg har et lille firma med rengøring, og da jeg lige nu har folk på vente liste, har jeg overvejet at indgå samarbejde med en underleverandør, så hvis det har din interesse, kan du kontakte mig på strandby@ofir.dk
Mvh Belinda