Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker regnskabsprogrammerne for jer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores firma der fremstiller og eksporterer maskiner valgte vi da vi vi hjemtog bogføringen at gå med C5 Online (først 2014, så 2015 og nu 2016), men må sige at det er tungt at danse med systemer der reelt kun eksisterer til at få dig til at opgradere.

Vi valgte systemet udfra to ting som andre systemer ikke kunne - det var listeangivelser, lager, opgraderbarhed... men synes hele tiden at vi støder på at vi ikke kan udskrive vore fakturaer som vi vil (forudbetaling, leverance og slutbetaling), vi kan ikke have vore valutakonti i systemet.

For et firma der ikke har synderligt avancerede regnskaber (måske 500 bilag), få faktureringer i flere valutaer, indkøb i forskellige valutaer, indrapportering mv. hvad er så jeres erfaringer.

Udover at hjælpefunktionen i C5 online er det værste jeg nogensinde har set så giver det en kollosal mængde ekstra arbejde at forsøge at få vore data ind i systemet.

Hvad har I at brokke jer over i jeres systemer og er der bedre alternativer end at flytte regnskaberne til regneark istedet?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

I vores firma der fremstiller og eksporterer maskiner valgte vi da vi vi hjemtog bogføringen at gå med C5 Online (først 2014, så 2015 og nu 2016), men må sige at det er tungt at danse med systemer der reelt kun eksisterer til at få dig til at opgradere.

Vi valgte systemet udfra to ting som andre systemer ikke kunne - det var listeangivelser, lager, opgraderbarhed... men synes hele tiden at vi støder på at vi ikke kan udskrive vore fakturaer som vi vil (forudbetaling, leverance og slutbetaling), vi kan ikke have vore valutakonti i systemet.

For et firma der ikke har synderligt avancerede regnskaber (måske 500 bilag), få faktureringer i flere valutaer, indkøb i forskellige valutaer, indrapportering mv. hvad er så jeres erfaringer.

Udover at hjælpefunktionen i C5 online er det værste jeg nogensinde har set så giver det en kollosal mængde ekstra arbejde at forsøge at få vore data ind i systemet.

Hvad har I at brokke jer over i jeres systemer og er der bedre alternativer end at flytte regnskaberne til regneark istedet?

Hej Hej.

Jeg arbejder i Dinero (bare lige for der ikke er tvivl om det).

Jeg tror ærligt du får svært ved at finde andre regnskabsprogrammer som kan de funktioner du nævner. Det nærmeste jeg kan komme må være E-conomic, men det må kræve 3 parts integrationer.

Ærligt tror jeg du skal kigge mere på, om du kan leve uden fx lager og listeangivelser. Altså at klare dem i excel eller andre systemer. Det vil lukke op for flere muligheder :)

Ønsker dig alt held og lykke med at finde et program som passer dine behov.

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BroncofanDK,

Hos Info Solution sælger vi standard systemet Visma Business. På denne løsning har vi andre virksomheder af samme type som din. Alle de funktioner du nævner er indeholdt i Visma Business som standard. Konvertering af data fra andre systemer er ikke noget problem.

Se mere på www.infosolution.dk eller kontakt os på 4696 9696.

Med venlig hilsen

Klaus Laudrup Spliid

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

excel må være sidste løsning - det duer slet ikke momsmæssigt, statusmæssigt osv - Economic er nok nærmeste jeg kan tænke - ellers outsource til nogen der klarer det vil jeg sige

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)