Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ultimative guide til Maersk Line

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa

Jeg er blevet utrolig interesseret i "container" brancen (fragt)
og undre mig over hvordan det overhovedet fungerer.
prøver at stille spørgsmålet anderledes. Når man exportere ting via maersk (eller anden lign firma)
Hvordan bærer man sig an med det? bestiller man bare en container, får containeren sendt over til en, får den fyldt og smider den tilbage?
hvad sker der så? Hvordan holder de styr på min container? Hvad sker der omme på den anden side? hvad skal han nu? Er det virkelig så let at man bare siger jeg hedder Jens, jeg skulle modtage en sending, også dukker den op?
har en hel masse spørgsmål, som jeg gerne vil i dybten med, men er sq på bar bund. Så ville være lækkert hvis en havde en PDF hvor det hele står i, i letforståeligt dansk/engelsk om hvordan maersk styrer sin containerbusiness.
Vil sq ikke byrde jer med en lang stil så en pdf i har fundet ville være udemærket :D
men hold endelig ikke tilbage hvis i har noget insider guf/tip tricks eller lign.

Og hvis du Maersk lurer her inde så er du sq os velkommen til at give et par råd :) 

Mange tak, og godt nytår (lidt forsinket) 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:19

Jeg er alvorligt bange for at det du vil have sendt som en PDF er noget mange folk har brugt flere år af deres liv på at studere

Som Shipping "AltMuligt" primært denlanske navne

Men i bund og grund tor jeg der står nogle computer ststemer bag *S*

Tilmeldt 2. Oct 06
Skrevet kl. 01:51

Jeg siger ikke at jeg kommer til at vide så meget som dem der dedikere sig selv til dette fag.
Men har et par familiemedlemmer som arbejder for maersk så vil bare meget mere ind i det her.
En af dem siger også at han vil starte sit eget engang så det er også med til at interessere mig.

problemet er at jeg kan ikke lige pt kan komme i kontakt med ham, så ville lige prøve her inde :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 07:36

Ja , du bestiller bare en container, fylder den op og sender den tilbage. Det er nu ikke Maersk Line, men derimod Maersk Logistics eller et andet speditør firma der klare den sag. Maersk Line er container rederiet.
Du skyder jo lidt med spredehagl i dine spørgsmål, så måske du skulle kigge deres website til at begynde med? Derfra kan du også spore din kasse - hvis du har en!
Mvh
Steen

Tilmeldt 2. Oct 06
Skrevet kl. 22:42

hi Spe

Jeg har skam været inde på deres webside, men at bestille en container var ikke det jeg ville :)
Jeg er mere interesseret i hvordan de kører firmaet, den tekniske del.
Jeg har surfet rundt på websiden, men fik ikke rigtigt nogle svar, men mere deres vision ect.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:11

Prøv at se nogle af de udemærkede film Discovery har lavet.!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)