Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution af edb-programmer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et professionelt firma, der kan levere download af edb-programer?
Jeg har klaret alt med kunden, som jeg blot skal sende et link, hvorfra han kun en gang kan downloade og installere sit købte program. Altså nogenlunde, som man køber en e-bog.
Jeg kunne alternativt også have de to programmer a 100 Mb på min egen server, hvor et stykke software kunne gøre det samme.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan programmere kan du jo bare lave en link generator hvor der bliver genereret et Link til din software. Dette Link udløber 1 time efter at kunden har hentet softwaren.

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo. Men det kan jeg ikke. De to programmer på hver ca. 100 Mb skal ligge på et one.com hotel. Man skal ikke kunne tilgå siden uden det fremsendte link. Man kan formentlig installerede programmet direkte derfra eller downloade installationsfilen og de ca. to andre filer.
Når en kunde har købt og betalt i min shop, skal jeg manuelt fremsende et unikt link, der kun giver adgang en gang.
Kan du let lave noget sådant?
Mvh
Per

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg foreslår du sætter opgaven i udbud på amino.dk/freelancer.

Det er en relativ overkommelig opgave. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Såfremt det er noget software med meget salg, var det så ikke en idé at få en webshop som kan håndtere download produkter som f.eks. nopCommerce open-source?

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med WebDirect, smid det på Freelancer - det er en overkommelig opgave. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på at one.com ikke tillader "download" sites, noget med at hvis den gennemsnitslige hit er over 100mb, må bliver det klassificeret som download site, det er(var) en af kriterierne for deres "fri" trafik, det skal du nok lige tjekke op på.

Men som de andre siger, det er en overkommelig opgave du sikkert kan få masser bud på på freelancer. (du er også velkommen til at sende mig en mail på chris@lumosweb.net så kan jeg godt give dig et godt tilbud på at lave det, inkl. hosting).

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Er lagt på Freelancer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)