Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for: Logo, Hjemmeside, App, App/Web design, Illustration eller Animation

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger i øjeblikket referencer til mit portfolio og tilbyder i den anledning følgende ydelser til en god pris. 

(Til alle nedenstående ydelser vil jeg lave et uforpligtende udkast til designet, så vi går kun videre med opgaven når vi er kommet frem til noget du synes godt om)

Logo: Kan lave et professionelt vektoriseret moderne logo. Logoet vil blive leveret i (vektor) samt alle andre standard formater. (350.-)

Hjemmeside: Kan lave en professionel hjemmeside skrevet fra bunden i php, html og css, med Wordpress som CMS. Kan designe flotte moderne hjemmesider med stor fokus på brugervenlighed og webdesign. (Pris afhænger af hjemmesidens størelse, en simpel info site / virksomheds profil kan laves fra 1500.-)

App: Kan programmere simple apps til IOS og Android i deres native language. (apps med kun med billed og tekst materiale kan laves fra 3000.- , mere avancerede apps med diverse funktionaliteter skal pris aftales under yderlige samtale.)

App/Webdesign: Hvis du har en god ide til en app eller en hjemmeside i tankerne men ikke helt ved hvor du skal begynde, så er et design udkast og en design prototype lige hvad du har brug for. Kan lave interaktive navigerbare design prototyper af din app eller hjemmeside ide, som kan videre sendes til eventuelle investorer eller programmører. Her går jeg højt op i den grafiske profil og UX (User experience/brugervenlighed). (Prisen afhænger af omfanget af opgaven. Et komplet design til et app som fx. Snapchat kan laves fra 3000.-, design udkast af en simpel hjemmesiden kan laves fra 500.- )

Illustration: Kan tegne detaljerede artwork illustrationer af stort set alt, om du skal have en illustration af en coca cola dåse, eller en illustration af et bjerg og en solnedgang til en plakat. Så kan jeg klare det. (Prisen afhænger af omfanget af opgaven)

Animation: Kan animere profesionelle moderne animations videoer som kan bruges til at vise en ide eller et virksomhedskoncept. Disse videoer har bevist at holde en besøgende længere på en hjemmeside, hvilket bla. styrker SEO. Kan også animere små gif's som kan vises på en hjemmeside. Har også en del erfaring i video redigering og kan sammensætte video klips professionelt. Kan bla. redigere reklamer, kickstarter videoer og kortfilm. 

Hvis noget af det ovenstående vækker interesse så kontakt mig endelig på mail : Sebastianbeen@icloud.com eller på telefon 26800227. 

Mvh Sebastian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)