Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14-årig takker nej til 200 millioner kroner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det lyder for godt til at være sandt. Det er bare min Holding det er set mange gange før.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 08:05

Så har man is i maven, hvis det da passer. 

Men reelt set, han har lavet en sodavandsautomat med førstehjælpsting istedet. 

Var der kommet en og tilbudt mig 200.000.000 kr. for at sælge det koncept havde jeg sagt SOLGT.

Der er intet der forhindre dem i at udbyde samme løsning under et andet navn, uden at kende mere til historien, så tror jeg simpelthen ikke det passer.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 08:49

MOAA:

Der er intet der forhindre dem i at udbyde samme løsning under et andet navn, uden at kende mere til historien, så tror jeg simpelthen ikke det passer.

Tilsyneladende har han fået patent på ideen, så det er da en kraftig forhindring. Og også noget som gør det mere sandsynligt at det passer med det bud han har fået.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Linkcentralen,

Det er nok nærmere et marketingsstunt... :) Det er jeg 99% sikker på... Selv det at han er 14 år ung... Det er en del af det :)

Vh,
HeltOplagt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:43

jep

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:06

Kan være vi har en ny kornkonge hvis I kan huske ham☺

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:33

Ja problemet er blot at den sætning der nævnes i forbindelse med patentet er: 

"While the company has a patent for computerized vending machines that dispense first-aid products"

Der er absolut intet patent der er offentligt når man søger på http://patft.uspto.gov - der er "vending machines". Jeg tror simpelthen blot han i bedste tilfælde har indgivet en ansøgning - i USA gælder ens patent officielt fra den dato man kan bevise man har haft opfindelsen.

Det er ikke ensbetydende med han faktisk får et patent. Måske et Pat. Pending kunne det hedde :-)

Derudover bemærker jeg også at "vending machines" faktisk omfatter et hav af varetyper, herunder ikke begrænset til specifikt medikamenter, men også gudlbarer, sodavand, slik, smøger, cykelslanger (der er en ved Dybbølsbro St.), kondomer, håndcremer, shampo, tandbørster, dyrefodder... 

Jeg har set dem alle - så at han får patent på en maskine der kan sælge medikamenter tror jeg simpelthen ikke på.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 12:51

MOAA:

Der er absolut intet patent der er offentligt når man søger på http://patft.uspto.gov - der er "vending machines". Jeg tror simpelthen blot han i bedste tilfælde har indgivet en ansøgning - i USA gælder ens patent officielt fra den dato man kan bevise man har haft opfindelsen.

Ok, kan godt være du har ret. Jeg fandt bare denne artikel hvoraf det fremgår at "was officially granted its patent". Det kan jo godt være den artikel bare ikke passer, skal jeg ikke kunne sige.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 19:45

Hej Alle, 

Sød og intelligent eller ej, så er han ikke meget andet end en frontfigur! :) Færdig slut.

Det er et medie/marketings-nummer, hvor de forsøger at få en masse omtale... Og siden at ekstrabladet.dk har skrevet om det, og vi andre nu her taler om det...

Så har det "nummer" i en hvis grad virket... 

Vh,

Meal4U.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)