Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et navn til mit firma

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer og mange tak for nogle gode henvendelser... der var et par gode imellem men det må godt være mere internationalt da det er i hele verden vi rejser rundt... 

mvh dennis

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:06

Hvis det også skal bruges internationalt, er et engelsk navn tæt på at være et must. Et velklingende, kort navn, som er let at huske, er ligeledes en fordel.

Eftersom at i tilsyneladende laver en del svejsearbejde, er det muligvis her, man skal fokusere i navnet. Hvad med "welder" ? Det betyder direkte oversat fra engelsk, en der svejser. Herudover er domænet welder.dk ledigt og cvr.dk finder heller ikke noget registreret firma under navnet. Welder ApS eller Welder A/S lyder vel heller ikke skidt...

Det er mit bud hvert fald Smile

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:11
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:49

Hej,

Hvad med Weldone, en ordleg med ordene Welding og Well Done

Nå men det var bare lige et hurtigt forslag. 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:22

Weldone er ikke dårlig, men pas på ikke at jage folk væk, hvis de skulle tro at du egentlig mener well done. (set med de øjne er der jo stavefejl)...

Ellers så pas på med at kalde dig Welder blabla... Hvis du laver et godt job for dine kunder vil de begynde at efterspørge mere fra dig. Pludselig får du kontakt til en elektriker, og så lejer du også elektrikere ud... Så klinger navnet Welder blabla ikke så godt:o)

mvh 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:41

Hejsa

Jeg har selv lige brugt evigheder på at finde på et vellydende navn til vores nye firma.

Jeg fik inspiration fra slettede domænenavne som ikke er blevet forlænget, så har du en stor skraldespand af gode/sjove navne, som du kan tage udgangspunkt i, plus det at domænenavnene typisk er ledige :)

Du kan finde de slettede danske domænenavne her:

http://www.webhosting.dk/slettededomains/

Hver mappe har en dato og indholder de domænenavne som er slettet pr den angivne dato

Håber du kan bruge det,

De bedste hilser fra

Johnny Hansen
iAdvice

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)