Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger I Survey i jeres virksomhed?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg skriver denne tråd da jeg sammen med en kammerat går med tankerne om at starte en virksomhed op. I den forbindelse vil vi naturligvis gerne gøre vores forarbejde ordentligt og kom derfor til at snakke om brugen af survey/spørgeundersøgelser. 
Vi kunne rigtig godt tænke os at høre, om nogle af jer garvede iværksætter bruger survey i jeres virksomhed, både internt og eksternt, og samtidig høre om I bruger disse når en markedsundersøgelse skal udarbejdes? Hvis der er nogle områder som vi ikke selv har tænkt på, hvor man kan anvende survey, må I naturligvis meget gerne skrive disse i kommentaren. Vi kunne dertil naturligvis også godt tænke os at høre lidt om jeres erfaringer med de forskellige Survey-software som findes på markedet, hvilket er bedst - i jeres optik - samt hvilken pakke/pris I benytter jer er. 

Ha' en god dag, og tak for at I besøgte denne tråd. 

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger det ikke, men det er da med i da fremtidige overvejelser.

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micky, 

Tak for svaret. Har du gjort dig nogle tanker om i hvilken forbindelse du vil anvende surveys, og hvilket system du vil bruge, hvis man må spørge? :-)

Ha' en god dag.

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre som vil byde ind med sine tanker omhandlede survey? Vi tænkte desuden på, om det udelukkende er større virksomheder som anvender disse, eller er det også startups? :-) 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. survey software har jeg arbejdet med to udbydere:

  • SurveyMonkey: god til de meget basale undersøgelser, ikke indbygget understøttelse for mere end et sprog. Deres API er meget rodet og ikke altid klippestabilt.
  • SurveyGizmo: god til både basale men også mere avancerede undersøgelser, også på flere sprog. Gennemført API med mulighed for alias på alle spørgsmål, SPSS variable, m.m.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Mange tak for svaret, det var super nyttigt. Vi har også selv kigget lidt på SurveyMonkey, men synes ikke helt at det falde i vores smag. SurveyGizmo derimod har vi ikke før kigget på, det virker dog meget spændende, så det tror jeg vi vil kigge lidt nærmere på. 

Ha' en rigtig god dag! 

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Da jeg arbejde med hjemmesider og grafisk design, har jeg ofte brug for feedback på et design - hurtigt og gratis!

Jeg bruger rigtig meget GetQueried App'en som er SUPER fed. Du stiller et hurtigt spørgsmål enten med svarmuligheder, med et tekstfelt eller med forskellige billeder som svarmuligheder og så får du lyn hurtigt svar! Det er både sjovt, nem og hurtigt

Den kan dog ikke anbefales hvis det er en længerevarende spørgeundersøgelse. :-)

God aften til jer
Dam Design

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set mange lave survey men desværre er spørgsmål ofte stillet forkert op og formuleret dårligt så man hurtigt mister interessen. Evt find en markedsføring økonom studerende til at sætte dem sammen for de har fået undervisning i det. Ikke meget men tilpas nok.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)