Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pros / Cons ved mødelokaler ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med en survey omkring mødelokaler og kunne rigtig godt tænke mig lidt friske input fra jer som bruger det.

Hvor tit booker dit firma /dig externe mødelokaler i Kbh fremfor interne lokaler?

Hvor store rum har man typisk brug for, 6 / 15 / 25 / 50 / 100 personer?

Hvad sætter man pris på ved et mødelokale. Hvad er need to have og nice to have?

Hvor er det typiske prisleje og hvad inkluderer dette?

Er parkering en nødvendighed, metro, bus, lufthavn?

Har charme, retro, gammel stil, grønt udtryk noget at sige kontra Dansk design, komfort, nyt?

Hvis i kunne skyde frit fra leveren, hvad ville i så ønske anderledes ved et mødelokale? tænker både på personale, catering, fatboys, altan, fitness, what ever.?
Har i nogle ting i synes man kunne gøre anderledes for at det bliver mere attraktivt at holde møde der?

Håber i kan give mig lidt inputs, og kom gerne med flere forslag selv :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 13:24

Ingen som har meninger omkring dette??

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31

Hej Tim

Nu bruger jeg ikke selv mødelokaler, da møderne oftest forgår hos kunderne selv.

Men skulle jeg have et mødelokale så er det først og fremmest placering i forhold til mødets deltagere - hvis det ligger midt i kbh, ja så har parkering stor vægt ligesom offentlig transport.

Når jeg lejer et lokale forventer jeg at blive mødt af moderne faciliteter med mulighed for at anvende projektor, flip over / whiteboard og lyd.

Jeg forventer også at der er en behagelig temperatur uanset årstid. Der er ikke noget værre end at sidde og fryse til et møde om vinteren og svede om sommeren.

Mulighed for the, kaffe, eller madordning hvis mødet vare hele dagen er et klart plus.

Ligesom der skal være rent og pænt ude og inde.

Måske er jeg lidt krævende ? - når det er sagt kommet det jo også an på ens budget og hvem man henvender sig til.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 14:00

Hej Chris.

Mange tak for svar.

Umiddelbart er det "gængse" ting du beder om, hvilket jeg også selv synes nærmest er must i forhold til et mødelokale.

Hvis du skal tænke ud af boxen hvad kunne så være rigtig fedt hvis et mødelokale kunne byde på?

Interaktive tavler og ipads/monitorer i bordene ved hver deltager fx? til at kommunikere med, både i forhold til håndsoprækninger og notater osv. ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)