Tak fordi du kiggede forbi!
Jeg har i 5 måneder arbejdet intenst på et koncept som jeg tror kan vokse sig enormt stort, ikke kun i Danmark!! Konceptet kræver bl.a. kompetencer i programmering, hvilket jeg bestemt ikke har. Derfor søger jeg en partner som er interesseret i at være en del af ideen.
Du som programmør skal enden kunne programmere eller indgå en dialog med eksperter indenfor det at programmere en lille GPS som sættes ind i et produkt og efterfølgende skulle sporeres via en app. Og nej Hvilket produkt og hele konceptet vil jeg ikke beskrive nærmere, endnu! Jeg søger en programmør som er eller vil være iværksætter, og er interesseret i at høre nærmere om ideen. Man binder sig til ingenting, udover tid (-:
Jeg kan love dig for en kæmpe udfordring med en ide som kan blive en KÆMPE succes både i Danmark og Internationalt, men jeg har min kompetencer i salg, markedsføring og økonomi, derfor søger jeg en partner som kan stå for produktudviklingen.
|
Tænker du på at der skal være et mobilmodem til kommunikationen ? Jeg ved ikke hvad der skal spores, men hvis der skal anvendes wifi eller bluetooth så er der nogle ret skrappe begrænsninger. Det bliver ret dyrt, hvis systemet skal være baseret på gprs eller sms.